Wysłany: Wto Maj 07, 2013 16:37 [R75] wymiana skrzyni biegow
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,
W niedziele robie drugie podejscie do wymiany manualnej skrzyni biegow w moim Roverze 75 2.0 CDT. Mechanik, ktory wymienial u mnie sprzeglo mowil ze nie wyciagac calej skrzyni tylko odsunal na bok.
Ostatnio odlaczylem wszystko i odkrecilem skrzynie ale za nic w zyciu nie moglem jej wyjac... Probowalem poluzowac sanki ale i tak jest malo miejsca zeby ja wyjac dolem. Mysle teraz zeby sprobowac poluzowac sanki i odkrecic MacPhersona z lewej strony i wyjac nad sankami pod nadkolem. Drugie pytanie, prawdopodobnie bede musial opuszczac silnik, czy trzeba odlaczyc przewody od klimatyzacji? Jutro nabijaja mi klime i jesli bede musial odkrecac przewody to ucieknie gaz.
Takze, nigdzie nie moge juz kupic butelki oleju Texaco MTF-94. Chyba nie bedzie przeszkadzac ze wleje olej innej firmy? Kupilem olej Total do skrzyn biegow, oznaczenie gestosci sie zgadza.
Bylbym wdzieczny za jakiekolwiek informacje. Byc moze ktos wyciagal skrzynie i podpowie ktoredy ja wyjac?
Przepraszam za brak polskich znakow. Nie mam zainstalowanej polskiej klawiatury.
Dzieki, pozdrawiam!
Piotrek
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 07, 2013 16:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sanki zwalasz całkowicie ale wcześniej odkręcasz maglownicę bo inaczej nie zejdą i skrzynię masz jak na dłoni. Jeśli nie zdejmiesz sanek nie wywalisz całkowicie skrzyni ... jedynie odchylisz.
Ściągnij stąd http://www.rimmerbros.co.uk/ Generalnie każdy sklep który handluje Texaco ściągnie Ci MTF-94 ... wchodzi 1.4l ale mi weszło 1.7l
Ja sanki odkręcałem całkowicie z maglownicą, maglownicy nie odkręcałem od sanek.
oczywiście od środka w kabinie odkręciłem kolumnę od maglownicy. Prawego koła i wahacza też nie odkręcałem. Sanki z prawej strony wisiały na wahaczu. Z prawej strony odkręciłem tylko drążek reakcyjny.
Sanek później nie spuszczałem całkiem na dół, tylko podwiesiłem je na łańcuchach aby nie pozrywać przewodów od wspomagania
Kolumna amortyzatora lewego ściągnięta cała ze zwrotnicą. Zacisk hamulcowy podwiesiłem na sznurku
Odkręcony: układ wydechowy, podpora półosi prawej, zawór EGR od kolektora dolotowego
Silnik oczywiście opuszczony od strony skrzyni. Skrzynię wyjąłem dołem
Cześć, mam zasadnicze pytanie mam rover 75 2,0 v6 i siada mi skrzynia, chciał bym założyć skrzynię od Mg zt i chciał bym się dowiedzieć czy ona mi będzie pasować bez problemu czy się czymś one wogole różnią oprócz innego przełożenia?????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum