Wysłany: Sro Maj 08, 2013 13:51 [rover 200] alternator
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
yo! chce zakupic wiekszy altek 85 A tylko czy mozna wstawic aku mam 60A ,przy wlaczonym radiu i swiatlach napiecie pokazuje 13,7 w czasie jazdy a jeszcze jak klime wlacze to spada na 13,4-13,5 wogule da cos zmiana
_________________ ....special stereo system ....
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 08, 2013 13:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hertz25, masz 65A. Czy wymiana coś da? To zależy jak bardzo Ci muli przy włączonej klimie, światłach i całej reszcie. Sam kiedyś się zastanawiałem nad podobnym zabiegiem, szczególnie że te samochodziki nie były przewidziane do takiego obciążenia, jakie im się serwuje - cały dzień na światłach mijania, klima, jeszcze pewnie jakiś rozbudowany zestaw audio...
aku jest dobry a ten regulator napiecia do mojego altka gdzie mozna znajsc ? i jeszcze musze wiedziec w razie czego jak bym kupil nowy 85 A to bedzie dobrze,nic sie niestanie?
Za duży prąd z alternatora mógłby powodować przegrzewanie i zniszczenie instalacji elektrycznej zaprojektowanej pod mniejsze wartości, ale fabrycznie wsadzano też 75A i chyba 85A, więc myślę, że zmiana niczym nie grozi.
Skoro już mowa o przewodach, warto żebyś przejrzał swoje, bo być może to one są winne.
Ciekawe czy taki alternator masz fabrycznie czy ktoś już go zmieniał. Skoro masz fabryczną klimę to chyba powinieneś mieć fabrycznie 85A - przynajmniej tak jest w 400-tce. Może ktoś go zmieniał i nie wiedział, że są 2 rodzaje, włożysz pierwszy lepszy akurat 65A.
Co do alternatora z allegro to nie polecam. 170 zł za alternator? Regulator napięcia kosztuje połowę tego a gdzie reszta? Ja w swoim zmieniałem, dałem 450 zł i po pół roku padły łożyska a po kolejnym pół roku już regulator padł. W naprawy włożyłem kolejne bodajże 300-400 zł. Na gwarancję nie odsyłałem, bo mieli miesiąc na rozpatrzenie reklamacji, a czymś jeździć trzeba, więc musiałem bulić. Także dobrze się zastanów...
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
U siebie też miałem ładowanie 13,7 podczas normalnej jazdy, gdy dorzuciłem podgrzewanie siedzeń spadało na 12,5V
10A w altku wiele Ci nie zmieni. Jak masz kable podłączone, czy masz dodatkową masę aku-buda, silnik-buda? Jak masz podpięte audio?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
wiec tak alternator jest orginalny podejzewam bo klima jest dokladana diavia ,a mase mam aku-buda,audio tz plus bezposrednio do aku idzie minus ze wzmacniacza do budy w bagazniku
Ciekawe czy taki alternator masz fabrycznie czy ktoś już go zmieniał. Skoro masz fabryczną klimę to chyba powinieneś mieć fabrycznie 85A - przynajmniej tak jest w 400-tce. Może ktoś go zmieniał i nie wiedział, że są 2 rodzaje, włożysz pierwszy lepszy akurat 65A.
Nope! Ja również mam fabryczną klimę i również 65A
ArekL napisał/a:
Co do alternatora z allegro to nie polecam. 170 zł za alternator?
Za regenerowany cena w porządku. Gdyby samemu to robić, części bez robocizny wyszłyby połowę tej kwoty. Myślę, że można kupować bez obaw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum