Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover45]Muli/Dusi sie przy 2000 obrotow LGP/BENZYNA 1.8
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover45]Muli/Dusi sie przy 2000 obrotow LGP/BENZYNA 1.8
Autor Wiadomość
oskarlelystad 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Maj 23, 2013 19:00   [Rover45]Muli/Dusi sie przy 2000 obrotow LGP/BENZYNA 1.8
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam,

Jakis tydzien temu zaczelo sie od tego ze nie moglem wejsc na obroty 3000-3500 - zobaczylem to podczas jazdy gdy nie moglem przyspieszyc powyzej 100km/h - wrzucilem na luz, gaz a tu 3000rpm i w dol. Jak ptrzytrzylame gaz to wracal do 3000 i tak w kolko. Czasami wygladalo to jakby byl na odcieciu przy czym wydawal dzwiek jakby sie dusil. 1 opcja wywalenie katalizatora. Po wycieciu katalizatora proba i nadal to samo. Znajomy wspawal rure (katalizator i tak musze kupic, bo ten stary grzechocze) odjechalem z warsztatu i jechal prawie idealnie (nadal czuc, ze gdzies jest cos nie tak, ale rozpedzalem sie raz to 140 raz do 170 i jakos sie jechalo). Dzisiaj jechalem i znowu sie to zrobilo. Auto w tej chwili blokuje sie na 2000 na 5 biegu (predkosc okolo 60-70) i ogolne straszny brak mocy. Pracuje identycznie na gazie i lpg. Dzisiaj dodatkowo ogrzewanie nie dzialalo, a parownik od gazu byl zimny mimo ze woda miala wieksza temperature niz normalnie. W chwili obecnej temperatury sa w pozadku i ogrzewanie tez dziala. Na filmiku wyglada to tak:

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Pierwsza opinia to uszkodzona uszczelka pod glowica i nie ma kompresji.

Dzieki i pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 23, 2013 19:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 23, 2013 19:11   

wykręć świece, prawdopodobnie gdzieś będzie pełno płynu w cylindrze :/
Mam nadzieję, że takie testy na zimno to wyjątek, a nie reguła.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oskarlelystad 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Maj 24, 2013 18:02   

Jak bedzie plynu to co to znaczy? Uszczelka?

Test to wyjatek i nie byl do konca na zimno bo silnik byl jeszcze cieply.

[ Dodano: Pią Maj 24, 2013 18:02 ]
Nie ma wody. Co dalej?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Maj 24, 2013 21:05   

wszystkie świece wyglądały ok? może po prostu świece, albo przewody i/lub cewki już ledwo żyją.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oskarlelystad 



Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 12
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Maj 26, 2013 13:11   

Swiece wymienione miesiac temu (tak sobie bez powodu) wiec zalozylem stare - tak samo dziala. Przewody rowniez miesiac temu wymienione. Czy to moga byc objawy uszkodzonych cewek? Dodam ze mechanik jak go pomeczyl i aku odlaczyl na ok 20 min (spawal) to po tym pojezdzil tydzien prawie dobrze.

Odglos na filmiku wydostaje sie z miejsca gdzie jest zasysane powietrze. Jak otworze filtr powietrza to z przepustnicy.

[ Dodano: Sob Maj 25, 2013 14:10 ]
Jaki interfejs diagnostyczny polecacie? (moze link allegro)

Mechanik podlaczyl jakies dwa to na jednym dzialal ale nie mogl zczytac bledow silnika.

[ Dodano: Nie Maj 26, 2013 13:11 ]
Naprawiony...troche was wprowadzilem w blad tzn katalizator byl wyciagniety, ale ten pod autem. Wczoraj wieczorem doszlismy do tego ze zapchany jest ten przy kolektorze wydechowy. Po wyciagniecu auto jezdzi jak nowe.

Dzieki za pomoc i pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R414] Nie chce palić/muli przy odpalaniu kiedy jest ciepły
rudik- Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 03, 2008 23:52
AndrewS
Brak nowych postów [R45 1,6 2000 benzyna kłopoty z paliwem] !
walus744 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Sie 07, 2010 13:18
thansen
Brak nowych postów [rover 45 , 1,4 benzyna+Lpg rok 2000] 3 problemy techniczne
Edwardosks Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Cze 02, 2009 16:52
Krzysi3k
Brak nowych postów [ r 416] Szarpie przy 2 tyś. obrotów
misiekns Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Mar 02, 2012 17:54
Browario
Brak nowych postów [r420sdi] prędkości na poszczególnych biegach przy 2000 obr?
veldrin_scoll Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Kwi 17, 2011 11:21
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink