Wysłany: Sob Cze 01, 2013 19:38 chromowanie elementów
Wie ktoś ile kosztuje chromowanie czy niklowanie części ?
Wymarzyło mi się odrestaurowanie Ogara 200
Napewno chciałbym tak zrobić tłumik i kierownicę, pewnie z czasem parę drobnych elementów by się jeszcze znalazło. Ktoś gdzieś robił juz podobne rzeczy ?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 01, 2013 19:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chromowanie to droga zabawa. Dodatkowo istnieje duża rozpiętość cenowa między zakładami galwanizacyjnymi. Za te elementy, które wymieniłeś, myślę że 500zł to minimum.
Warto rozważyć wykonanie polerki na lustro jako alternatywę, można ją wykonać całkowicie we własnym zakresie i przy okazji nabyć trochę masy mięśniowej
Jednak wypolerowany element za jakiś czas zaśniedzieje (szybkie odświeżenie pastą polerską przywraca pierwotny efekt), z kolei zabezpieczony bezbarwną warstwą ochronną na pewno nie będzie zwalał z nóg tak jak chrom.
500 zł to troche za duzo jak na taki motor
na tablicy znalazłem taka firme: http://tablica.pl/oferta/...no-ID2WYOD.html
Prosili o zdjęcia to im na poczatek wysłałem to co wyminilem wyżej. Zobaczymy na ile to wycenią.
Widze ze oferuja sporo usług oprócz chromowania - niklowanie, miedziowanie, szkiełkowanie. Nawet nie wiem czym to się rozni. Trzeba zajrzeć do wujka google
Tak, chce całego odbudować. Mam u siebie jednego na chodzie ale w strasznym stanie. Teraz poszukuje jakies dawcę by złożyć jednego a konkretnego. W przyszłości, gdy juz zbiorę i rozbiorę to co trzeba to planuję jeszcze dać mu nowy lakier. A co do chromowania to pewnie i więcej elementów by sie znalazło ale nie wiem czy to zbyt duży koszt by nie był...
Jak chcesz go odrestaurować to nie radzę oszczędzać na częściach czy chromowaniu bo niedługo wyjdą niedoróbki lub mało trwałe tańsze części..
Ja jestem w trakcie odbudowy trochę większego sprzętu, mianowicie KMZ K650 i już wydałem ponad 3tys na samą renowację, a motocykl ciągle rozłożony na części pierwsze
W takim razie życzę powodzenia i przede wszystim wytrwałości, niestety, żeby mój ''klasyk'' nadawał się do wypadów za miasto bez worka części zapasowych nie może zostać w 100% oryginalny i nie zależy mi na tym, bo jakość wykonania niektórych części jest żałosna...
Dlatego radzę Ci przy remoncie silnika wkładać dobre części nieoszczędzając kasy, bo potem odwdzięczy się bezawaryjnością.
Pamiętaj, że nowe łożyska, uszczelniacze i dobrej jakości tłok czy pierścienie to podstawa. A w przypadku chromowania, to jak raz dobrze zrobisz to niezlezie chrom za rok i będziesz miał spokój i tak naprawdę taniej wyjdzie niż dwa razy to samo robić. Np ja wywalam przednie zawieszenie w swoim ''rusku'' które nadaje się tylko na złom i dorabiam od hondy shadow cena około 800zł ale wiem, że zawieszenie od japończyka jest niedozajechania, ale Ty nie musisz takich przeróbek u siebie robić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum