Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam problem teraz gdy trochę zrobiło się chłodniej po uruchomieniu silnika pojawia się jakby wycie z układu albo wspomagania albo maglownicy przy poruszaniu kierownicą z początku kiedy jest zimny tez występuje.
Dodatkowo jeszcze jak jest bardzo zimny przy mocniejszym skręcie w lewo jakby lekko drga kierownica, natomiast w prawo już chodzi normalnie.
Kiedy samochód się nagrzeje po 3 -4 km wszystko wraca do normy, czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem ?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 10:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 69 Skąd: b-stok
Wysłany: Pią Lis 18, 2011 18:38
Jak dla mnie wydaje się ze np 2 litrówka będzie miała wszystkie takie same pompy, tak samo jak np. 1.8 będzie miała dopasowane do wersji silnikowej. wieć wystarczy znaleźć pompę odpowiednia do wersji silnikowej.
PS nie działają linki.
_________________ -=W przyszłości chciałbym zostać Św Mikołajem - ponieważ tylko Mikołaj zna adresy nie grzecznych dziewczynek
z tego zdaje się wynikać, że masz taka sama pompę jak w dieslu serii L
[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 18:56 ]
samos napisał/a:
Jak dla mnie wydaje się ze np 2 litrówka będzie miała wszystkie takie same pompy, tak samo jak np. 1.8 będzie miała dopasowane do wersji silnikowej. wieć wystarczy znaleźć pompę odpowiednia do wersji silnikowej.
Swego czasu wymieniałem pompę wspomagania i zauważyłem że w silniku 1.8 oraz 2.0 w wersji 115 konnej (f20z2) montowana była pompa z pierwszego foto, natomiast w silniku 2.0 131km (f20z1) była pompa z drugiego foto. Ze strony www.rimmerbros.co.uk wynika także że jedna z tych pomp była montowana w silniku Hoindy 2.3l, na tej samej stronie można znaleźć info że w serii T były montowane te same pompy co w dieslu serii L. Reasumując w Roverze serii 600 montowane były różne pompy wspomagania zależnie od wersji silnikowej.
a ma ktoś może fotkę pompy z 620 Ti do nr vin 246796 lub numer pompy QVB100640 z klimą i wspomaganiem
na co Ci numery. Ja długo szukałem od ti pompy i nie znalazłem, kupiłem pompe z r400 2.0 sdi. we wszystkich dieslach jest taka sama pompa jak w Ti. Nie wiem czym się różni od samochodu z klimą i bez,według mnie nie ma żadniej róznicy. Aha nie polecam kupować używek ! kupiłem chodziła miesiąc i tak samo lała jak stara, dałem do regeneracji i jest spokój
Jak masz 2 sprawne ręce i trochę pojęcia to wyjmij to z auta, rozbierz i już wiesz co potrzebujesz
Bierzesz części na wzór i jedziesz do sklepu z uszczelnieniami/łożyskami
Polecam zabrać też wałek bo może być wytarty i warto go zmierzyć, żeby dać trochę ciaśniejszy uszczelniacz. A łożyska dobierzesz po oznaczeniach, uszczelniacze też ale czasami wyciera się wałek i mimo nowych uszczelnień będzie lecieć dlatego warto zabrać ile się da na wzór/pomiar i tyle
BorysOpole, Opisu nie posiadam niestety, ale powinieneś sobie poradzić spokojnie. zamontuj pompę w porządnym imadle żeby Ci się to wszystko nie ruszało i było stabilne, i po kolei rozbieraj, to co się da to wymień, czyli wszelkie uszczelniacze, uszczelki łożysko/ska, czy się wyrobisz w ciągu dnia to nie wiem, bo nie wiadomo jak z dostępnością części. Ja tak regenerowałem moja pompę i poszło gładko i bez problemów, ale niestety ja mam benzynę i nic więcej Ci nie powiem , możesz porobić fotki w trakcie rozkładania pompy, to będzie na zaś jakby był problem ze złożeniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum