Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam. Zauwazyłem od jakiegos czasu ze moja hania z silnikiem roverka, raz ciezko pali na zimnym raz w miare dobrze np dzisiaj rano jak podgrzałem dwa razy swiece to dosyc musiałem pokrecic rozrusznikiem by zapalił po czym jak zapaliła to wlusterku zauwazyłem dosyc sporą chmure spalin siwych tzn kopci na siwo, do tego doszła nierówna praca silnika tak jakby nie chodził na jakis cylinder oborty spadały i wzrastały. Ogolnie rzecz biorac ciezko pali kopci na siwo i nierówno chodzi, Po przejechaniu jakiegos kilometra objawy ustepują na wolnych obrotach zero dymka jedynie jak tata za mna jechał to mówił ze podczasd jazdy lekko kopci takze na siwo bo na czarno to normalne w dieslach przy depnieciu.
Moje pytanie to co moze przyczyniac sie do takich objawów silnika? Robiłem jakis czas temu samodiagnstyke na zworke i wyszło mi 19 i 31 czyli czujnik połozenia wału a po paru dniach jak to powtórzyłem to te błedy znikły i wyszło tylko 15 czyli czujnik temperatury płynu chłodzącego. Z góry dziekuje Wam za pomoc i pozdrawiam Łukasz:))
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 07, 2013 16:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może masz kąt wtrysku źle ustawiony i dlatego po dłużym postoju tak pali, może paliwo Ci sie cofa do zbiornia, świece żarowe masz sprawne? Ale przy takich temp. to chyba bez grzania nie powinien zbytnio kuleć motor po odpaleniu. Sprawdź słynną wiązke co idzie koło obudowy rozrządu, u mnie lekko falowały obroty to popsikałem wtyczki sprejem do styków i jest spoko juz 2 rok Ogólnie wszystkiego sie dowiesz na forum. Ja jak dostałem Honde w swoje ręce byłem zielony na temat tego silka dzięki forum sporo sie dowiedziałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum