Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Vis-problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Vis-problem
Autor Wiadomość
maciej75v6 



Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 12



  Wysłany: Pią Cze 07, 2013 22:57   [R75] Vis-problem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam:
Panowie mam problem z całym tym visem, obadałem całe forum i nic nie znalazłem na mój problem. Problem jest taki auto nie ma tej mocy co powinno więc ok zaczynamy od vis-a. wyczytałem gdzieś na forum , że jak rozebrałem vis-a po złożeniu powinienem podpiąć kostkę i przekręcić kluczykiem 2x wtedy vis ustawi sie w odpowiednim położeniu, jednak u mnie sie nic nie dzieje pierwszy i drugi vis stoi w miejscu. Czy one mają walnięte płytki albo te mikro przełączniki ? ( rozebrałem obydwa i płytki nie są przepalone) czy porostu w kostce nie ma napięcia jesli tak to dlaczego? Dodam jeszcze że silnik był przekładany ale vis-y są te same jak i instalacja a wszystko zostało podpięte. Proszę o pomoc bo już zgłupiałem ;(
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 07, 2013 22:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 13:51   

Sciagne jeden vis, który wolisz. Zaślep dziurę, vis podłącz do kostki i odpal samochód, dodawaj mocno gazu iobserwuj czy ssię kręci. Chociaz, nie wiem czy w ttaki sposóbnie bbędzie kręcił się do okoła
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
domel101 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 479
Skąd: prudnik

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 09, 2013 11:33   

pewnie spaliły się silniczki sterujące co są w środku. dostały oleju-przepięcia-i padły skoro jest brak reakcji
jeszcze sprawdź metodą co podpowiada Ci rafalmis1, powinno pokazać, czy kręcą silniczki
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Cze 09, 2013 12:25   

maciej75v6, albo zrób sobie tester do sprawdzania , albo tą metodą : sprawdzenie balance valve : +12v do styku 4, masa do 3 ,potem zwieramy 1 z 3 żeby nastapiło przełączenie, p. valve : +12V do 3 , masa do 2 , potem zwieramy 1 z 2 i rozwieramy.Piny są ponumerowane.Sprawdzanie na silniku nie jest miarodajne, chyba , że testerem.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT-T] LPG - problem
pajda Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Lis 11, 2010 12:42
hudy23_1985
Brak nowych postów [R75] Problem z CPU
Malyszido Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Lis 02, 2010 09:42
apples
Brak nowych postów [R75] Problem z aku?
Rowan Rover serii 75, MG ZT 7 Sob Lis 01, 2008 10:29
PHJOWI
Brak nowych postów [R75] Problem z EGR
marcin.misek Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Sie 24, 2014 07:37
Comrade
Brak nowych postów [R75] Problem z ABS
wojcio0 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lut 15, 2013 14:53
zawisza



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink