Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
mam problem , w moim aucie brak iskry, stanoł na drodze. Czujnik wału podobno dobry tak twierdzi majster bo załącza wtryski, cewke założyłem inną ale nic nie dało teraz mówi że to komputrr jak wy myślicie . A jeśli tak to jaki kupić ,na co zwracać uwagę.Bo wiem że trzeba go będzie przesterować, Proszę o radę
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 27, 2013 22:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
z cewki wychodzi kilko sekundowa iskra ale na świecach już nie ma nawet trochę.Wydaje mi się że na cewce jest za słaba i nie starcza na rozdzielenie jej. Nadmieniam że cewka jest ok
Ja u siebie tez borykałem się z brakiem iskry. Iskra nieraz była, ale bardzo słaba. Wymiana cewki, kabli zapłonowych, palca rozdzielacza, kopułki i świec zapłonowych nic nie dała. Okazało się że był uszkodzony kabelek idący do cewki zapłonowej. Od 3 lat nie miałem najmniejszego problemu z układem zapłonowym. Auto pali od pierwszego strzału.
Pewnie chodzi tobie o moduł zapłonu który steruje cewką.
Są dwa takie za komputerem i pod kopułką.
Moduł dostaje sygnał ze sterownika silnika.
Moduł i cewka ma zasilanie 12V i jest zabezpieczony bezpiecznikiem.
SyntaX, To nie honda. Pod kopułką nie ma modułu, a cewką steruje komputer za pomocą wbudowanego tranzystora mocy i nic poza tym. Za komputerem jest tylko przekaźnik zespolony podający m.in. masę na cewkę zapłonową, może i tam była przerwa.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Może mechanik powiedział że to moduł, bo to mądrze brzmi i jest podstawa do skasowania za naprawę. Bo ciężko powiedzieć ze poprawił np. nadłamany kabelek idący do cewki
no niestety ale na tym wsszystkim trzeba się znać żeby umieć zlokalizować usterkę .Ale przynajmniej obeszło się bez wymiany sterownika i dodatkowych kosztów z tym idących tak jak radzono mi że to na pewno to
Miałem identyczny problem. Pewnego dnia po odpaleniu pochodził parę minut i zgasł. Od tej pory nie odpalał. Sprawdziłem czy wtryski są wysterowane za pomocą żarówki podłączanej do każdej ze wtyczek do nich dochodzących. Okazało się, że napięcie z cewki dochodzi do rozdzielacza zapłonu ale do świec już nie. Po wymianie kopułki, palca oraz kabli odpalił momentalnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum