Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
W zbiorniku wyrownawczym sucho.Dolalem 3 litry wody,odpalilem silnik i okazalo sie ze cieknie przy chlodnicy w gornej czesci od strony pasazera.Przychodzi tam taka gruba rura,przykrecona jest dwoma srubkami do chlodnicy.Po jej odkreceniu jest chyba oring,u mnie przygnieciony z jednej strony.Po zalozeniu ponownie dalej cieknie.Jestem aktualnie w UK,poszedlem do sklepu ale gosc mowi ze nie ma i nie moze mi zamowic.Czy jak posmaruje uszczelniaczem silikonowym,uszczelni mi na tyle by te wrocic do domu,czy szcukac gdzies na szrotach musze niestety?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 18:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Lip 10, 2013 19:47
grota10, jak udało Ci się odkręcić dolną śrubkę i zdjąć kolanko , to załóż od nowa oring i całość na silikonie ( lepszy byłby jakiś uszczelniacz np. loctite np. 518 albo 5205 }.Odpowietrz układ chłodzenia , włącz p.7.0 w komputerze diagnostycznym i obserwuj podczas jazdy temp. silnika.Powinno być dobrze. Problem zwykle jest w odkręceniu śruby dolnej a nie w uszczelnweniu kolanka.
Dzieki.Sruba poszla bardzo latwo.Kupilem jakas uszczelke plaska(orginalnie jest oring)o tej samej srednicy wewnwtrznej co orginal,wysmarowalem siliconem powerbond jakis co gosc mi dal w sklepie,skrecilem ,jutro rano doleje plynu i zobaczymy.Swoja droga dziwne ze angielski samochod i tu problem z uszczelka gdzie powinna lezec na kazdej polce
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum