Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:12 [MG ZS] 2.0 115km. Pytania na kilka tematów :)
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam... pozwólcie że spytam się o kilka szczegółów:)
1 pyt.
Jakiś czas temu chciałem zrobić wyrwaną klamkę od kierowcy, ale nie dałem rady ściągnąć tapicerki z drzwi...:P blokowała mnie klamka i nie wiedziałem jak sobie z nią poradzić. Ktoś może coś doradzi:)
2 pyt.
Chciał bym wymienić sobie filtry (paliwa ,powietrza, oleju) i tutaj pytanie jakie części kupić czy od rowera 400 czy 45 a może od civica?
3 pyt.
Zna ktoś jakieś fajne uniwersalne chlapacze bo chciał bym kupić...( mam szerokie nadkola, znaczy się sa tak jakby ospojlerowane) tylko muszą być na przód i tył, bo tylnie koła strasznie rzucają mi błotem. Potrafią nawet zarzucić sporo błota do tej komory od kurka paliwa przez tą dziurkę od odpływu...
z góry dzięki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: blisko Niepołomic
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:58
Witaj
ad.1 Ja też miałem ten sam problem, ogólnie proponuję poczytać na roverki.pl, tam na 100% jest opisany demontaż "boczka" - ZTCP po odkręceniu wszystkich śrub (łącznie ze śrubką przy klamce) i delikatnym, z wyczuciem wyciągnięciu tapicerki "do siebie" (tak aby spinki "puściły") trzeba tapicerkę przesunąć w kierunku przodu auta - jeśli się mylę to proszę innych o poprawienie mnie, dawno już nie demontowałem boczka
ad.2 Jeśli masz problem z doborem części eksploatacyjnych (filtry etc.) to polecam
Wysłany: Czw Lip 11, 2013 20:58 Re: [MG ZS] 2.0 115km. Pytania na kilka tematów :)
bad_gs napisał/a:
1 pyt.
Jakiś czas temu chciałem zrobić wyrwaną klamkę od kierowcy, ale nie dałem rady ściągnąć tapicerki z drzwi...:P blokowała mnie klamka i nie wiedziałem jak sobie z nią poradzić. Ktoś może coś doradzi:)
Chodzi Ci o klamkę wewnętrzną? Za dźwignią jest śrubka na krzyżak, potem trzeba przesunąć gniazdo klamki w kierunku przodu samochodu, odciągasz klamkę i gotowe.
dzięki chłopaki może w ten weekend jak znajdę czas to spróbuję jeszcze raz z tym boczkiem a stronka z tymi częściami Ciekawa już znalazłem wszystkie filtry jakie potrzebuje
Czyli dobrze pamiętam - w kierunku przodu auta się przesuwa boczek
Nie dobrze pamiętasz, boczku nie da się przesunąć, ani do przodu, ani do tyłu bo trzyma go rygiel przecież, boczek unosi się do góry by go zdjąć, przesuwa to się tylko klamkę, co z resztą napisał kolega wyżej
3 pyt.
Zna ktoś jakieś fajne uniwersalne chlapacze bo chciał bym kupić...( mam szerokie nadkola, znaczy się sa tak jakby ospojlerowane) tylko muszą być na przód i tył, bo tylnie koła strasznie rzucają mi błotem. Potrafią nawet zarzucić sporo błota do tej komory od kurka paliwa przez tą dziurkę od odpływu...
Ad.3
Ja na przód kupiłem od hondy civic bo nie mogłem nigdzie znaleźć oryginalnych do R45, te od civica nie pasują dokładnie ale delikatnie ja dociąłem dopasowując do kształtu nadwozia żeby dobrze przylegały i sprawdzały się świetnie i wyglądały też całkiem przyzwoicie. A tyłu nie ruszałem bo dużo dało założenie przednich chlapaczy.
czyli zanim wezmę się za boczek muszę odciągnąć klamkę do przodu tak... będzie stawiała opór czy raczej odejdzie luźno, bo nie chciał bym czegoś urwać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum