Typ: SLDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam,
ostatnio przy naprawie pompy wtryskowej mechanik zauważył że cieknie z uszczelniacza wału pod rorządem i pasek jest mokry.. Pompa wtryskowa trochę mnie kosztowała, ostatnio też kompletne sprzęgło skrzynia.. Wszytstko po kolei szlag trafia teraz jeszcze rozrząd..
Co jeżeli pasek strzeli? Wątpie żeby to był bezkolizyjny silnik, więc pytam jakie są skutki? I jak u was koszty z wymianą rozrządu?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 12, 2013 16:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
miałem to samo, z tym że nie miałem tyle szczęścia co Ty, i nie wychwyciłem tego. Skutek - pasek się wystrzępił totalnie. przeskoczył (lub zeskoczył) i poszło po panewce. Wyszło tak, że musiałem silnik wymienić..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum