Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Stały prąd 12V w okolicach bagażnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Czw Lip 25, 2013 10:27
[R75] Stały prąd 12V w okolicach bagażnika
Autor Wiadomość
Michal__Mac 




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 13:33   [R75] Stały prąd 12V w okolicach bagażnika
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Kilka dni temu zamówiłem na allegro specjalnie przygotowany sterownik do Rovera 75 do m.in. otwierania bagażnika pilotem. Sterownik ma dużo funkcji, ale najbardziej interesowała mnie ta do otw. bagażnika z pilota, bo 75 sprzed liftu nie miała tej możliwości nawet w T4.

Po otrzymaniu przesyłki zabrałem się za instalowanie urządzenia i ku mojemu zaskoczeniu nie mogę znaleźć stałego 12V w okolicach zamka bagażnika :) . (widziałem kilka roverków z dodatkowymi gniazdami zapalniczek w bagażniku). Przeszukałem bagażnik, tzn.:
1. W okolicach podświetlenia tablicy rejestracyjnej znalazłem wiązkę, ale z prądem 0,36V
2. Podniosłem podłogę bagażnika, tam gdzie znajduje się koło zapasowe i tam nic nie było. A podobno jest tam kostka od haka holowniczego.
3. Odsłoniłem prawą część bagażnika i tam są wiązki do tylnych świateł, ale nic innego nie znalazłem.

Mam manualną roletę, ale też ESP, więc podobno jest gdzieś pociągnięta wiązka do rolety, tylko gdzie jej szukać :D ? Może jest coś innego, bo w przyszłości chciałbym dołożyć elektryczną roletę. Nie chciałbym ciągnąć wiązki z deski rozdzielczej :) . Dziękuję za pomoc
Ostatnio zmieniony przez Michal__Mac Sro Lip 24, 2013 15:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 24, 2013 13:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 14:10   

Michal__Mac napisał/a:
bo 75 sprzed liftu nie miała tej możliwości nawet w T4.

Ale możesz ją sobie zrobić wymieniając moduł BCU i kopiując go za pomocą T4. Do wyboru masz wtedy trzy rodzaje funkcji przytrzymania pilota:

1. Siedzenie elektryczne z pamięcią - ustawiają się na pozycję zapamiętaną wtedy kiedy otworzył samochód danych kluczyk
2. Opuszczanie szyb elektrycznych, ew. otwieranie szyberdachu
3. Otwierani klapy bagażnika

Temat o tym jest ociupinkę niżej ;)

Wiązka od rolety powinna znajdować się pod tapicerką tylnego podszybia.
Musisz zdjąć osłony słupków, siedzisko i oparcie kanapy. Gdzieś między prawym (od strony pasażera) a środkowym napinaczem pasów powinna być owa wiązka. Możesz jeszcze na lewym słupku tylnym (za kierowcą) sprawdzić czy wzmacniacz antenowy nie ma tam stałego +12v. Ale jest szansa, że pojawi się ono po włączeniu odbiornika.

[ Dodano: Sro Lip 24, 2013 15:10 ]
Aha! I jedna rzecz... popraw temat bo Ci go zaraz zamknę ja, albo inny moderator. Popatrz jak są ponazywane inne i spróbuj zastosować ten sam schemat.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Michal__Mac 




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 15:21   

Ale możesz ją sobie zrobić wymieniając moduł BCU i kopiując go za pomocą T4. Do wyboru masz wtedy trzy rodzaje funkcji.

Temat o tym jest ociupinkę niżej ;)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 15:25   

Czemu kopiujesz moje posty ;) ?

[ Dodano: Sro Lip 24, 2013 16:25 ]
Nie możesz znaleźć? http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=62621
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Michal__Mac 




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 15:26   

Przycisnąłem niechcący enter przed dopisaniem wiadomości :) .

Ociupinkę niżej to gdzie?

I w sprawie BCU. Jeśli Cię dobrze zrozumiałem to, powinienem się zaopatrzyć w BCU poliftowe, tak? Przeszukałem allegro i nigdzie tego nie znalazłem. Może źle szukam, tak samo jak źle "cytuję Twoje posty" :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 15:30   

Te moduł ciężko znaleźć ;) Ale się da ;) Wersja softu musi być 3.6, a numer sterownika 1522. Więcej informacji masz w linku, który Ci podałem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Michal__Mac 




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 24, 2013 15:40   

Marek,

Szukam napięcia stałego 12V, czyli po wyłączeniu zapłonu i zamknięciu samochodu na pilota (ew. kluczyk), w okolicach bagażnika
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Lip 24, 2013 16:02   

Większość odbiorników w aucie dostaje prąd 12V po przekręceniu stacyjki - nawet zapalniczka.
Także weź miernik w łapkę i szukaj ale nie sądzę, żebyś miał tam duże sukcesy ;)
Możesz po otwarciu drzwi z pilota i aktywnej opcji oświetlenia pojazdu po tym zdarzeniu, wziąć prąd z lampki sufitowej z tyłu. Pamiętaj jednak, że jak Twój dodatkowy przycisk, nie będzie sprzęgnięty z otwieraniem się auta i rozbrojeniem alarmu, będzie to skutkować wyciem syreny alarmowej. Dlatego żeby mieć ten "bajer", zdecydowałem się to zrobić "fabrycznie" czyli zmieniając moduł komfortu i nie odstawiać jakiejś kabelkowej rewolucji ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Łapie mnie prąd
BEAR_75 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Kwi 26, 2007 17:36
Pemo
Brak nowych postów [R75] Czytnik NAVI kradnie prąd
yoonior Rover serii 75, MG ZT 12 Sro Kwi 24, 2013 18:05
sobierw
Brak nowych postów [R75] Trzecie światło stop kradnie prąd??
jarek73 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Lis 15, 2010 13:05
Mombrey
Brak nowych postów [R75] Pytanie do posiadaczy przyczep/ skąd wziąć prąd? :)
kranik01 Rover serii 75, MG ZT 8 Sob Mar 15, 2014 14:20
Dziadek
Brak nowych postów [R75] Wyciek w okolicach wtryskiwaczy
kerbi Rover serii 75, MG ZT 44 Nie Lis 11, 2018 07:09
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink