Wysłany: Nie Lip 28, 2013 13:50 [R75] Jak liczyc wtryski 1,2,3,4 czy 1,3,4,2 ??
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
W programie diagnostycznym INPA wtryski sa pokazane po koleii czyli 1, 2, 3, 4. Teraz jak to odnieść do silnika patrząc od strony lewej do prawej stojac z przodu auta. Idą tak: 1,2,3,4 czy moze tak jak następuje spalanie czyli 1,3,4,2
Mam wtrysk 3 i 4 podejrzany (tak pokazuje INPA) i właściwie nie wiem który to w silniku, a ze ich wyciąganie bywa nieraz bardzo pracochłonne to chciałbym mieć pewność ze wyrywam wlasciwy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 28, 2013 13:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pokazuje tak jak T4, zatem stojąc przed autem i patrząc się na silnik, mając po prawej stronie wtedy kierownice liczysz od lewej 1 2 3 4. U mnie pokazuje zbyt wysokie wartości na "3" i faktycznie tenże jest uszkodzony, poddała się podkładka.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
dzieki za odp, niedawno wymieniałem w vito podkładki w 2 wtryskach - jednego wyciągałem 7 godz, a przy drugim sie ukręciła śruba która go trzymała - mialem z głowy 4 dni roboty. Dobrze ze u nas nie wymyślili żeby 1 długa M6 trzymała wtrysk jak w mercedesie.
Pozdrawiam
Za to możesz się spotkać z możliwością niewyjęcia wtrysku metodą tradycyjną tylko przy użyciu prasy hydraulicznej/pneumatycznej. Sam byłem ofiarą tak zardzewiałego wtrysku w gnieździe.
Dodatkowo udało mi się połamać pokrywę zaworów co skutkuje teraz sączeniem się oleju
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Za to możesz się spotkać z możliwością niewyjęcia wtrysku metodą tradycyjną
jasne liczę sie z tym, ale nie powiem bo przegazowanie odkręconego wtrysku ma duza skuteczność - nie zawsze ale jak nie ma przedmuchu pod podkładka to czesto silnik wypluwa wtrysk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum