Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Z góry przepraszam za założenie nowego tematu - zależy mi na szybkiej poradzie. Dokleiłem się już do istniejącego wątku ale nikt jak do tej pory nie natrafił na moje pytanie
Walczę z wymianą przednich tarcz, przy okazji regenerując zaciski i jest to to droga przez mękę . Przeglądałem forum, czytałem angielski poradnik, tyle tylko że wszystko, co tutaj jest odnosi się do zabiegów mających na celu uchronić łożyska, poniekąd temat samej wymiany tarcz traktując za oczywisty. No a dla mnie oczywisty nie jest, bo zabieram się do tego pierwszy raz .
Moje pytanie na tą chwilę brzmi: czy jak wymieniam tarcze wraz z łożyskami to muszę wyciągać całą zwrotnicę, czy da się bez tego? I bardzo proszę o instruktarz jak dla sprawnego intelektualnie inaczej
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 02, 2013 08:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pią Sie 02, 2013 17:53
No wiem, tyle tylko, że tutaj natrafiam na kolejny problem. Nie mogę poradzić sobie ze zdjęciem tego ustrojstwa. Wszystko poodkręcałem zgodnie z poradnikiem ale nie chce mi zejść ze sworzni a boję się, żebym czegoś nie popsuł. Z góry poszło łatwo, lekkie stuknięcie i odskoczył sam, ale ten od dołu i ten od "kierownicy" nie chcą puścić. Może jakieś podpowiedzi macie dla mechanicznego laika ... Będę baaaardzo wdzięczny, bo się już mój samochód ze mnie śmieje, że 3 dzień na pustakach z tym samym odkręconym kołem stoi...
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sob Sie 03, 2013 22:14
No właśnie taki udało się mi pożyczyć i jakoś poszło. Jedno koło zrobione. Z drugim poszło znacznie łatwiej. Nic nie było aż tak pozapiekane i zakończyłem właśnie na etapie ściągniętej zwrotnicy. Ale tamto koło to był normalny armagedon
Żeby odkręcić tarcze musieliśmy dospawać większe nakrętki do śrub i z wielkimi oporami puściły. Praktycznie z każdą jedną śrubką była walka, nawet z tymi od przewodów ABS i hamulcowego - klątwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum