Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
Cześć,
w moim roverku zaczęła rosnąć temperatura silnika. Po sprawdzeniu płynów zauważyłem, że poziom płynu chłodniczego jest poniżej minimum. Dolałem 1L presotne (na zimny silnik) i przejechałem do pracy i z powrotem.
Następnego dnia sprawdziłem poziom płynu ch., a tu checa bo wrócił do poziomu sprzed dolania.
Czy możliwe jest, że aż tak duża utrata płynu chłodniczego jest spowodowana uszczelką głowicy?? Czy raczej to jakiś wyciek (przyznam, że sprawdzałem pod samochodem i nic nie widzę).
Raczej nie dymi mi się z rury wydechowej (nie ma białego dymu), silnik pracuje też normalnie.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sie 12, 2013 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gdzieś Ci musi ten płyn spierniczać, jeśli nie miesza się z olejem to zawsze jakiś plus. Po każdej jeździe karton pod autko i obserwacja. U mnie po miesiącu namierzyłem, że płyn cieknie na łączeniu głowicy z blokiem. Następnym razem namierzyłem w ten sposób uszkodzony zawór nagrzewnicy...
kangur91, a wody nie masz pod dywanikami? Po nocy i dłuższym postoju pali bez problemu? Bo jeśli masz problem z odpaleniem, to płyn może uciekać przez kolektor ssący do cylindrów (1 lub 4).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum