Witam , poszukuje dla siebie R25 najlepiej z gazem .
Czy taka wersja ma sens ? 1.1 budzi troche obawy no i ten komis, moze ktos juz widzial tego Roverka ?
http://otomoto.pl/rover-2...-C27853727.html
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 21, 2013 20:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Diesel odpada , autko bedzie raczej na miasto , tak zle z ta moca ? Wogole straszna posucha z 25 w poludniowej polsce . Z Krakowa jestem i generalnie Roverek bedzie jako 1 auto, a za kolkiem od czasow egzaminu nie mialem okazji siedizec wiec wolalbym go znalesc gdizes w poblizu *chociaz jak bedzie mi pisane w cos puknac to i pod domem w sasiada moge* . Budzet mam do 10 tysi na wszystko łacznie z ew oplatami, jazda docelowa kalkule sie na lpg jako przyslowiowy ubogi student . Wogole co to za cuda ze silnik 1.6 pali mniej niz 1.1 i 1.4 http://www.autocentrum.pl/spalanie/rover/25/ ?
Ostatnio zmieniony przez rem Pon Lip 22, 2013 09:34, w całości zmieniany 1 raz
Czyli chyba bede musial poszukac benzynki i zalozyc mu gaz
http://www.gumtree.pl/cp-...wiowy-506084214 warte to tej kasy ? Przejade sie tam chyba jutro i porobie mu wiecej fotek , przebieg niby duzy ale z drugiej strony przynajmniej cien nadziei ze realny
a czemu diesla nie bierzesz pod uwage teraz juz ludzie przesadzaja i np jezdze w 1.1 w gazie to juz troche smiech jest przeciez tym sie jezdzic nie da... ja mam w dieslu prawie 150 km i moim zdaniem to jest idealna moc zeby fajnie i bezpiecznie jezdzic ew cos wyprzedzic;p dieslem w miescie spalisz 6.5 w miescie to chyba duzo nie jest?
Bo ON mimo wszystko jest drogie a koszty ew napraw diesla z tego co widze są takie że i 2 HGFY sie zrobi za to .
Trochę mnie nie było w Krakowie więc była przerwa w polowaniu .......
Tego pacjenta ktos widzial może ?
http://tablica.pl/oferta/...html#76e97f1e91
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Sie 10, 2013 13:58
rem, herezje jakies piszesz o duzych kosztach napraw diesla, ja swojego robie bo lubię a nie bo musze, a spalanie mam przy palowaniu 8,7 teraz ale to jest co rusz pod czerwone pole, w benzyniaku masz takie spalanie przy palowaniu pod odcinke? watpie...
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Sie 10, 2013 15:18
kezmanq, daje Ci głowę że zszedłbyś do 6,5spokojnie, poza tym nie musiałbys wymieniać podwójnie filtrów (dochodzą filtry gazu) nie płacił byś więcej za przegląd, nie musiał wymieniać przewodów zapłonowych, itp, itd...
Wszystko ma swoje plusy i minusy. A debata o dieslach i benzynach to troche jak dochodzenie jajko czy kura. Jezeli On kosztowałby w granicach 4 zł a nie blisko 6 to nie byłoby o czym debatowac . Prawda jest taka ze kazdy najbardziej chwali to czym jezdzi , mam znajomych co i opla na gazie serwisuja raz na 3 lata co nie znaczy że sa to auta bezawaryjne . A wracajac do tematu co panowie na to cudo z Dębicy ? To jest zdaje sie ten silnik w ktorym mozna przepustnice wymienic i dobic do mocy 103KM ?
Pomógł: 29 razy Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 459 Skąd: Wrocław/Wieluń
Wysłany: Sob Sie 10, 2013 20:50
bociannielot ja wiem, że zejdziesz ( i wiem, że ja też zejdę) ale mówiłeś o "pałowaniu pod czerwone pole" A koszt większego przeglądu, filtrów czy innych rzeczy jest śmieszny przy spooorych oszczędnościach rocznych.
Nie ma się co oszukiwać przy dzisiejszej różnicy ON vs LPG, oszczędność na ON jest przeszłością.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sie 12, 2013 10:42
ja nie twierdze ze diesla warto, kupujac wiele samochodów wolał bym Pb + Lpg, jednak l vs k-seia wygrywa l-seria, tak samo jak nigdy nie kupiłbym alfy z twin-sparkiem za to w klekocie już bym smialo rozwazyl .
[ Dodano: Pon Sie 12, 2013 11:42 ]
Jako dowód, sam mam benzyniaka za drugie auto
Zasadniczo wygląda na to ze pokusze sie o tego pacjenta
http://otomoto.pl/rover-2...-C30359988.html
Byłem widziałem a nawet przejechałem
Lakier perfekcyjny, szyberdach działa, silnik ogladany dzis z mechanikiem tez bez zarzutu.
Z problemów :
- nie działa centralny , auto otwiera sie normalnie kluczykiem, z pilota rozbraja sie jedynie alarm
- brak osłony głosnika na drzwiach po stronie pasazera
- na silniku z przodu jest taka aluminiowa osłona ktora teraz trzyma sie na jednym zaczepie i lekko brzeczy podczas pracy. Co to jest ?
Auto ma do oplacenia recykling plus tablice ponoć kolo 7 stów to wychodzi
Przebieg wygląda na wiarygodny , pierwsza rejestracje wrzesien 2001 plus nascie roznych dziwnych papierkow z przegladow,myjni(niemiec mial chyba swira na tym pkt) z przebiegami np z 2010 roku rzedu 75tys km. Auto ponoć przejechało te 600km na własnych kołach. TUV niemiecki ważny był do sierpnia 2013.
Pytanie do towarzyszy forumowiczów ile mogą te rzeczy kosztowac ? I Ile można by sie tu targowac ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum