Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 25] Warto?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 25] Warto?
Autor Wiadomość
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Nie Lip 21, 2013 20:40   [Rover 25] Warto?

Witam , poszukuje dla siebie R25 najlepiej z gazem .
Czy taka wersja ma sens ? 1.1 budzi troche obawy no i ten komis, moze ktos juz widzial tego Roverka ?
http://otomoto.pl/rover-2...-C27853727.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lip 21, 2013 20:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Lip 21, 2013 20:57   

Weź daj spokój z 1.1, ja mam ponad 100km w tej budzie i mi mało ;-) . Kup min 1.4 albo diesle są spoko w 25-ce :ok: .
 
 
 
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Nie Lip 21, 2013 21:27   

Diesel odpada , autko bedzie raczej na miasto , tak zle z ta moca :P ? Wogole straszna posucha z 25 w poludniowej polsce . Z Krakowa jestem i generalnie Roverek bedzie jako 1 auto, a za kolkiem od czasow egzaminu nie mialem okazji siedizec wiec wolalbym go znalesc gdizes w poblizu *chociaz jak bedzie mi pisane w cos puknac to i pod domem w sasiada moge* . Budzet mam do 10 tysi na wszystko łacznie z ew oplatami, jazda docelowa kalkule sie na lpg jako przyslowiowy ubogi student :D . Wogole co to za cuda ze silnik 1.6 pali mniej niz 1.1 i 1.4 http://www.autocentrum.pl/spalanie/rover/25/ ?
Ostatnio zmieniony przez rem Pon Lip 22, 2013 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 22, 2013 05:39   

rem napisał/a:
jebnac
Proszę nie używać wulgaryzmów. Następnym razem będzie ostrzeżenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 22, 2013 09:51   

Był już chyba opisywany.
Cały w oryginale nie jest. Bo np.: grill jest z MG ZR tak samo tapicerka. Kiera jest z R200. No i cena dość wysoka.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 11:38   

i jeszcze ma jakies dziwne dziurki w zderzaku ;p
rem napisał/a:
Wogole co to za cuda ze silnik 1.6 pali mniej niz 1.1 i 1.4 http://www.autocentrum.pl/spalanie/rover/25/ ?
W wiekszej budzie wiekszy silnik mniej sie meczy zeby ja uciagnac -nizej go krecisz mniej spala, jak widac najekonomiczniej wychodzi 1.4 103km :ok: .
 
 
 
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:51   

Czyli chyba bede musial poszukac benzynki i zalozyc mu gaz
http://www.gumtree.pl/cp-...wiowy-506084214 warte to tej kasy ? Przejade sie tam chyba jutro i porobie mu wiecej fotek , przebieg niby duzy ale z drugiej strony przynajmniej cien nadziei ze realny ;ppp
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 22, 2013 14:38   

rem napisał/a:
http://www.gumtree.pl/cp-...wiowy-506084214 warte to tej kasy ?

Niewiadomo. Trzeba luknąć na żywo.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Julek 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 520

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 04, 2013 23:23   

a czemu diesla nie bierzesz pod uwage teraz juz ludzie przesadzaja i np jezdze w 1.1 w gazie to juz troche smiech jest :P przeciez tym sie jezdzic nie da... ja mam w dieslu prawie 150 km i moim zdaniem to jest idealna moc zeby fajnie i bezpiecznie jezdzic ew cos wyprzedzic;p dieslem w miescie spalisz 6.5 w miescie to chyba duzo nie jest? :)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 05, 2013 12:10   

Julek napisał/a:
ja mam w dieslu prawie 150 km i moim zdaniem to jest idealna moc
ja wiem czy idealna, mi już mało ;-) sorka za offtop ;-)
Mi link nie działa :/ .
 
 
 
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 13:30   

Bo ON mimo wszystko jest drogie a koszty ew napraw diesla z tego co widze są takie że i 2 HGFY sie zrobi za to .
Trochę mnie nie było w Krakowie więc była przerwa w polowaniu .......
Tego pacjenta ktos widzial może ?
http://tablica.pl/oferta/...html#76e97f1e91
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 13:58   

rem, herezje jakies piszesz o duzych kosztach napraw diesla, ja swojego robie bo lubię a nie bo musze, a spalanie mam przy palowaniu 8,7 teraz ale to jest co rusz pod czerwone pole, w benzyniaku masz takie spalanie przy palowaniu pod odcinke? watpie...
 
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 14:12   

ja nigdy nie miałem spalania większego niż 11.5l/100km lpg w porównaniu do Twoich 8.7l to koszta są nieporównywalnie większe przy obecnych cenach :cry:

lpg - 25.30zł
on - 47.85zł
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 15:18   

kezmanq, daje Ci głowę że zszedłbyś do 6,5spokojnie, poza tym nie musiałbys wymieniać podwójnie filtrów (dochodzą filtry gazu) nie płacił byś więcej za przegląd, nie musiał wymieniać przewodów zapłonowych, itp, itd...
 
 
 
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 16:02   

Wszystko ma swoje plusy i minusy. A debata o dieslach i benzynach to troche jak dochodzenie jajko czy kura. Jezeli On kosztowałby w granicach 4 zł a nie blisko 6 to nie byłoby o czym debatowac . Prawda jest taka ze kazdy najbardziej chwali to czym jezdzi , mam znajomych co i opla na gazie serwisuja raz na 3 lata co nie znaczy że sa to auta bezawaryjne ;P . A wracajac do tematu co panowie na to cudo z Dębicy ? To jest zdaje sie ten silnik w ktorym mozna przepustnice wymienic i dobic do mocy 103KM ?
 
 
kezmanq 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 459
Skąd: Wrocław/Wieluń



Wysłany: Sob Sie 10, 2013 20:50   

bociannielot ja wiem, że zejdziesz ( i wiem, że ja też zejdę) ale mówiłeś o "pałowaniu pod czerwone pole" :wink: A koszt większego przeglądu, filtrów czy innych rzeczy jest śmieszny przy spooorych oszczędnościach rocznych.

Nie ma się co oszukiwać przy dzisiejszej różnicy ON vs LPG, oszczędność na ON jest przeszłością.

Ale tak jak mówi rem każdy ma swoje zdanie :wink:
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Nie Sie 11, 2013 10:37   

Diesle w ogóle nie warto brać wiem co mówię bo pracuję w warsztacie . Duży benzynowy silnik najlepiej V z lpg .
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 12, 2013 09:35   

rem napisał/a:
A wracajac do tematu co panowie na to cudo z Dębicy ?

Na fotach źle nie wygląda, ale z tym spalaniem to sprzedający ostro pojechał. :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sie 12, 2013 10:42   

ja nie twierdze ze diesla warto, kupujac wiele samochodów wolał bym Pb + Lpg, jednak l vs k-seia wygrywa l-seria, tak samo jak nigdy nie kupiłbym alfy z twin-sparkiem za to w klekocie już bym smialo rozwazyl :ok: .

[ Dodano: Pon Sie 12, 2013 11:42 ]
Jako dowód, sam mam benzyniaka za drugie auto ;p
 
 
 
rem 



Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 8



Wysłany: Sob Sie 31, 2013 14:31   

Zasadniczo wygląda na to ze pokusze sie o tego pacjenta ;P
http://otomoto.pl/rover-2...-C30359988.html
Byłem widziałem a nawet przejechałem
Lakier perfekcyjny, szyberdach działa, silnik ogladany dzis z mechanikiem tez bez zarzutu.
Z problemów :
- nie działa centralny , auto otwiera sie normalnie kluczykiem, z pilota rozbraja sie jedynie alarm
- brak osłony głosnika na drzwiach po stronie pasazera
- na silniku z przodu jest taka aluminiowa osłona ktora teraz trzyma sie na jednym zaczepie i lekko brzeczy podczas pracy. Co to jest ?

Auto ma do oplacenia recykling plus tablice ponoć kolo 7 stów to wychodzi
Przebieg wygląda na wiarygodny , pierwsza rejestracje wrzesien 2001 plus nascie roznych dziwnych papierkow z przegladow,myjni(niemiec mial chyba swira na tym pkt) z przebiegami np z 2010 roku rzedu 75tys km. Auto ponoć przejechało te 600km na własnych kołach. TUV niemiecki ważny był do sierpnia 2013.

Pytanie do towarzyszy forumowiczów ile mogą te rzeczy kosztowac ? I Ile można by sie tu targowac :P ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ROVER - PORADY DOTYCZĄCE KUPNA
Zdjęcia nagich kobiet !!! + na co zwracać uwagę, kupując ROVERka ;-)
piter34 Chcę kupić ROVERka 6 Wto Maj 15, 2012 14:18
szoso
Brak nowych postów Rover 200 1.4. Czy warto ?
allegro16 Chcę kupić ROVERka 1 Sro Mar 02, 2011 16:15
leszczu
Brak nowych postów Rover 75 2,5l czy warto
stan83 Chcę kupić ROVERka 4 Czw Lut 26, 2015 10:15
stan83
Brak nowych postów [rover 45] czy warto ?
SlawekS Chcę kupić ROVERka 2 Wto Cze 08, 2010 07:47
orson
Brak nowych postów [Rover 200] - Warto ?
Mosiek Chcę kupić ROVERka 5 Czw Cze 03, 2010 18:49
colin1983



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink