Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 07:44 [r25] Układ zapłonowy bądź wysokiego napięcia
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam,opisywałem już swój problem wcześniej i chciałbym podzielić się nowymi informacjami otóż
usterka: Roverek odpala i jedzie lecz pomiedzy 2500-3500tyś obrotów strasznie szarpie i dalej się nie wkręca na benzynie jak i na gazie czasami lubi nie równo trzymać obroty
wymienione: Cewki Ngk x2,przewody ngk,świece ngk brak rezultatów
wyczyszczony zbiornik paliwa bo się sitko zapchało więc jedna rzecz wyeliminowana
komputer od gazu który się spalił i mógł zakłócać sygnał wymieniony instalacja gazowa sprawdzona. przepustnica i silniczek krokowy wyczyszczony czujnik położenia wałka rozrządu podmieniony sprawdzone wartości czujnika położenia wału.I zostaje dziwna sprawa z kontrolka SRS bo kiedy auto zaczyna przerywać pomiędzy tymi obrotami zaświeca się kontrolka SRS i bądź tu mądry i pisz wiersze powiecie mi co temu małemu bąkowi dolega? jestem trochę w kropce bez auta więc proszę o rzetelną pomoc.....
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 03, 2013 07:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a jak sprawdzić map sensor ?
i w którym miejscu jest ten regulator
zapomniałem dodać że zaraz po odpaleniu auto nie jest wstanie ruszyć tzn odpalam wrzucam 1 ruszam i w momencie kiedy ją obciążam czyli dodaje gazu nie ma reakcji
Witam jest jakiś przełom auto na biegu jałowym pracuje normalnie odpala i powiedzmy jeździ lecz pojawił się jeszcze jeden problem jak się mu odwidzi to jedzie przez chwile normalnie tak jak normalny rover 25 a częściej auto po dodaniu gazu na każdym biegu w ogóle nie reaguje dopiero kiedy wcisnę pedał gazu do oporu wtedy przyspiesza i teraz Panowie powiedzcie mi czego mam się łapać zmieniać naprawiać?
jest przełom znalazłem machera któremu udało się skomunikować z moim roverkiem dużooo błędów pokazał.. po wykasowaniu jest ok mam pojeździć dzień i wrócić na kolejne podpięcie zobaczymy co będzie dalej
[ Dodano: Pon Wrz 09, 2013 15:54 ]
no i niestety nadal to samo no może ciut lepiej.. komputer pokazuję błąd czujnika położenia wału więc zostaje albo ten czujnik lub przeskoczył pasek i dlatego takie hece
[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 20:44 ]
Czujnik polozenia walu wymieniony nadal to samo...
[ Dodano: Czw Wrz 12, 2013 16:46 ]
Panowie możecie mi jeszcze podpowiedzieć czy sterownik mógłby być za to odpowiedzialny że tak się auto zachowuje? nie wiem już nie mam pomysłów masę gratów zmieniłem podmieniłem i dalej to samo... proszę o pomoc!!
w ostatnich dniach zmieniłem przepustnice i 1 sondę..
PO ZMIANIE PIERWSZEJ SONDY,PRZECZYSZCZENIU PRZEPUSTNICY AUTO ZACZĘŁO ŻYĆ!!! JEŹDZI ELEGANCKO DZIĘKUJĘ ZA PODPOWIEDZI W RAZIE CZEGO MAM NA SPRZEDAŻ 2 UŻYWANE CEWKI,CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU I WAŁKA ROZRZĄDU.POZDRAWIAM.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum