Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!
Autor Wiadomość
marsjaningn 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: podkarpacie



  Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 15:29   [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

witam
Problem polega na tym iż w klimatronicu po włączeniu auta wyskakuje temperatura, a po kilku sekundach napis Er ( Error chyba ) i dodatkowo w radiu nie działa głos, nie da sie podgłośnić, gałka nie reaguje ( oryginalny kaseciak ), przycisk na kierownicy również

Dodatkowo przy hamowaniu cały czas włącza sie ABS, sprawdzone pierścienie i są OK

dzięki za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 12, 2013 15:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 13:01   Re: [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

marsjaningn napisał/a:
witam
Problem polega na tym iż w klimatronicu po włączeniu auta wyskakuje temperatura, a po kilku sekundach napis Er ( Error chyba ) i dodatkowo w radiu nie działa głos, nie da sie podgłośnić, gałka nie reaguje ( oryginalny kaseciak ), przycisk na kierownicy również

Dodatkowo przy hamowaniu cały czas włącza sie ABS, sprawdzone pierścienie i są OK

dzięki za pomoc


Bawiłeś się bezpiecznikami w kabinie ?? ?...miałem dokładnie to samo jakiś czas temu,sprawdzałem bezpieczniki i któryś wymieniłem na bezpiecznik o innej wartości niż powinien być(czy nawet więcej niż jeden) ,a być może któryś jest poprostu PRZEPALONY :D
Podejrzewam iż wszystkie bezpieczniki muszą być dokładnie takie jak w tabelce nad nogami pasażera inaczej komputer pokazuje błąd ,miałem dokładnie taki jak Ty i po zrobieniu porządku z bezpiecznikami wszystko było OK !! !
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 16:28   

alpacino napisał/a:
Podejrzewam iż wszystkie bezpieczniki muszą być dokładnie takie jak w tabelce nad nogami pasażera inaczej komputer pokazuje błąd

Pierwsze słyszę ;)
Jeśli dasz za mały, to pobór prądu większy niż może udźwignąć ten bezpiecznik spali go.
Jeśli dasz za duży, przy zwarciu siądzie coś innego, a nie bezpiecznik.

Problemy autora wątku niewątpliwie wskazują na problem z elektryką w aucie.
Zacząłbym o sprawdzenia zawilgotnienia modułów takich jak LCM, EWS oraz BCU i puszki z bezpiecznikami. Dodatkowo wiązki, może zgniły. O ABSie było na forum, więc warto poszukać opisów nawet z dokładnością co do koła w którym czujnik pada/padł lub nie ma z nim komunikacji :)

Padało ostatnio, może odpływy zatkane i woda w grodzi stoi?
ERR pojawi się przy uszkodzeniu modułu lub np. wypiętej wtyczce z BCU.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 16:45   

MaReK napisał/a:
alpacino napisał/a:
Podejrzewam iż wszystkie bezpieczniki muszą być dokładnie takie jak w tabelce nad nogami pasażera inaczej komputer pokazuje błąd

Pierwsze słyszę ;)
Jeśli dasz za mały, to pobór prądu większy niż może udźwignąć ten bezpiecznik spali go.
Jeśli dasz za duży, przy zwarciu siądzie coś innego, a nie bezpiecznik.

Problemy autora wątku niewątpliwie wskazują na problem z elektryką w aucie.
Zacząłbym o sprawdzenia zawilgotnienia modułów takich jak LCM, EWS oraz BCU i puszki z bezpiecznikami. Dodatkowo wiązki, może zgniły. O ABSie było na forum, więc warto poszukać opisów nawet z dokładnością co do koła w którym czujnik pada/padł lub nie ma z nim komunikacji :)

Padało ostatnio, może odpływy zatkane i woda w grodzi stoi?
ERR pojawi się przy uszkodzeniu modułu lub np. wypiętej wtyczce z BCU.


No widzisz pierwsze słyszysz...a zawsze można się czegoś nauczyć ,jak pisałem wcześniej u mnie występował IDENTYCZNY! błąd który znikł po zastosowaniu odpowiednich bezpieczników :mrgreen: (komputer miałem suchy,,moduł ,,skrzynka bezpieczników również,grodzie odpływowe drożne) ,a to że o takim czymś nie słyszałeś nie znaczy że tak nie jest ...
Tym bardziej że nasz R, potrafi nieżle zaskoczyć na plus jak i na minus
Pozdrowienia
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Wrz 13, 2013 16:55   

alpacino napisał/a:
No widzisz pierwsze słyszysz...a zawsze można się czegoś nauczyć ,jak pisałem wcześniej u mnie występował IDENTYCZNY! błąd który znikł po zastosowaniu odpowiednich bezpieczników :mrgreen: (komputer miałem suchy,,moduł ,,skrzynka bezpieczników również,grodzie odpływowe drożne) ,a to że o takim czymś nie słyszałeś nie znaczy że tak nie jest ...
Tym bardziej że nasz R, potrafi nieżle zaskoczyć na plus jak i na minus
Pozdrowienia

Zrób to jeszcze raz ;) Teraz jak już działa, włóż mniejszy bezpiecznik i zobacz czy błąd wróci.
Myślę, że Twój problem rozwiązał zanik napięcia i jego powrót po czasie x sek.
Najwięcej w takim momencie powiedziałaby diagnoza komputerowa modułu ale nie każdy ma przy sobie zabawki, żeby to sprawdzić. Jak przestanie padać pójdę i wymienię ten bezpiecznik na 5A, żeby udowodnić sobie albo Tobie co się stanie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 12:53   [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

Witam,nie wiem jak tam MaReK , czy ciągle u niego pada,ale ja właśnie jestem po testach z bezpiecznikami ,popodmieniałem kilka wzajemnie i ...co za niespodzianka! brak sterowania radiem,error klimy, co do ABS nie wypowiadam się nie jeżdziłem autem ,po za tym występowało ciągłe świecenie świateł STOP(bez naciskania pedału) po uporządkowaniu wszystkiego OK !

Widzę, że ten temat autora wątku już nie interesuje ,gdyż nie zabiera głosu,dlatego też temat dla mnie jest już zamknięty :lol:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 13:43   

alpacino napisał/a:
Witam,nie wiem jak tam MaReK , czy ciągle u niego pada,

Dzisiaj już nie pada, ale w weekend testu nie zrobię z braku czasu.
Na pewno dokonam go w dzień powszedni, oby tylko mi na łeb nie kapało.

alpacino napisał/a:
popodmieniałem kilka wzajemnie i ...co za niespodzianka! brak sterowania radiem,error klimy

No ale to uściślijmy co takiego i na co podmieniłeś ;) Jakie wartości masz jak działa i jakie wkładasz jak nie działa. Dodatkowo napisz, które z bezpieczników podmieniasz (F5, F4, F17) a może jeszcze jakieś inne. Żebyśmy mogli zweryfikować to samo. Zakładam, że wkładasz bezpieczniki sprawne ;)

alpacino napisał/a:

Widzę, że ten temat autora wątku już nie interesuje ,gdyż nie zabiera głosu,dlatego też temat dla mnie jest już zamknięty :lol:

Może nie ma tyle czasu co Ty lub ja ;) A może skorzystał z sugestii szukania na forum, a nie pisania ciągle o tym samym ;) Może się zakleszczył między siedzeniem, a schowkiem jak podmieniał bezpiecznik... daj szansę człowiekowi :P

I nie zamykaj jeszcze tematu :) Odpowiedz mi na pytanie, jakie bezpieczniki zmieniasz (numery) z jakich wartości na jakie. Ja chcę test wykonać i zrobić dokładnie to samo co Ty.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 14:45   

MaReK napisał/a:
alpacino napisał/a:
Witam,nie wiem jak tam MaReK , czy ciągle u niego pada,

Dzisiaj już nie pada, ale w weekend testu nie zrobię z braku czasu.
Na pewno dokonam go w dzień powszedni, oby tylko mi na łeb nie kapało.

alpacino napisał/a:
popodmieniałem kilka wzajemnie i ...co za niespodzianka! brak sterowania radiem,error klimy

No ale to uściślijmy co takiego i na co podmieniłeś ;) Jakie wartości masz jak działa i jakie wkładasz jak nie działa. Dodatkowo napisz, które z bezpieczników podmieniasz (F5, F4, F17) a może jeszcze jakieś inne. Żebyśmy mogli zweryfikować to samo. Zakładam, że wkładasz bezpieczniki sprawne ;)

alpacino napisał/a:

Widzę, że ten temat autora wątku już nie interesuje ,gdyż nie zabiera głosu,dlatego też temat dla mnie jest już zamknięty :lol:

Może nie ma tyle czasu co Ty lub ja ;) A może skorzystał z sugestii szukania na forum, a nie pisania ciągle o tym samym ;) Może się zakleszczył między siedzeniem, a schowkiem jak podmieniał bezpiecznik... daj szansę człowiekowi :P

I nie zamykaj jeszcze tematu :) Odpowiedz mi na pytanie, jakie bezpieczniki zmieniasz (numery) z jakich wartości na jakie. Ja chcę test wykonać i zrobić dokładnie to samo co Ty.


No cóż ,nie będę teraz przeprowadzał od nowa "eksperymentu" ,żeby popisać dokładnie jaki bezpiecznik podmieniłem na jaki i wyobraż sobie że wszystkie bezpieczniki mam sprawne :o

Stwierdziłem jedynie FAKT jaki u mnie występuje i po podmianie bezpieczników na właściwe (nieprzepalone :roll: ) problem znika
Dlatego napisałem ,że temat DLA MNIE :roll: ...jest zamknięty
 
 
szymon75 



Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Piła



Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 21:36   

Witam. To ja dodam od siebie, że dwa dni temu same załączały mi się wycieraczki, nawet po wyjęciu kluczyka i byłem zmuszony wyjąć bezpiecznik od wycieraczek, efekt - error klimy, niedziałające radio oraz brak możliwości otwierania elek. szyb. Po ponownym włożeniu bezpiecznika wszystko funkcjonuje poprawnie (dziwna zależność).
_________________
Nic nie dzieje się bez przyczyny...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Wrz 14, 2013 23:19   

szymon75 napisał/a:
(dziwna zależność).

Hmmm... nie taka dziwna ;) Wyjęcie bezpiecznika odcina mniemam prąd na BCU, a ten steruje większością elementów takich jak szyby, wycieraczki, klimatyzacja. Nie wiem co ma do tego radio, chyba, że jest powiązane z tym, że jak jest zbyt niskie napięcie na aku to radio zostaje wyłączone... ale nie wiem czy tak jest na pewno.

szymon75 a zamki w drzwiach działały? Otwieranie/zamykanie?


alpacino napisał/a:
No cóż ,nie będę teraz przeprowadzał od nowa "eksperymentu" ,żeby popisać dokładnie jaki bezpiecznik podmieniłem na jaki

A szkoda... no ale ja zrobię ten test. Może szymon75 pamięta jaki bezpiecznik wymieniał?

alpacino napisał/a:
i wyobraż sobie że wszystkie bezpieczniki mam sprawne :o

Taaa :)

alpacino napisał/a:
Stwierdziłem jedynie FAKT jaki u mnie występuje i po podmianie bezpieczników na właściwe (nieprzepalone :roll: ) problem znika
Dlatego napisałem ,że temat DLA MNIE :roll: ...jest zamknięty

Świetnie, że napisałeś... ja przy najbliższej nadarzającej się okazji postaram się to sprawdzić. Żeby potwierdzić swój eksperyment i był bardziej wiarygodny udokumentuję to i wezmę może jakiś świadków ;) Zatem dla Ciebie temat zamknięty, a dla mnie wciąż otwarty :P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
szymon75 



Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Piła



Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 11:40   

MaReK napisał/a:
szymon75 a zamki w drzwiach działały? Otwieranie/zamykanie?

Nie. Zamek centralny też nie działał. :roll:


MaReK napisał/a:
Może szymon75 pamięta jaki bezpiecznik wymieniał?

Tak jak napisałem w poprzednik wątku, wyjąłem tylko bezpiecznik od wycieraczek F8 - 5A. :)
_________________
Nic nie dzieje się bez przyczyny...
 
 
ripek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 44



Wysłany: Czw Wrz 19, 2013 14:35   

Jakoś nie chce mi się wierzyć że moc bezpiecznika ma wpływ na błędy.
Przecież prąd przez bezpiecznik albo przepływa (sprawny) albo nie (przepalony).
Rzadko ale też się zdarza bezpiecznik stawia opór.
Wartość bezpiecznika ma tylko wpływ na to co i kiedy się przepali.
Jedyna forma sprawdzania mocy bezpieczników jaką zna to zwiększanie wraz z równoczesnym pomiarem poboru prądu aż do jego przepalenia.
Wtedy wiadomo że przy takiej wartości volt i amper bezpiecznik pada.
Przecież żeby auto mogło kontrolować moc bezpieczników musiało by być wyposażone w dodatkowy moduł specjalnie do tego i dodatkowo każde gniazdo bezpiecznika musiało by być specjalnie okablowane (diody lub inne wynalazki).
Poza tym jeśli nawet była by taka opcja w aucie to nie wierzę że podmiana bezpiecznika na innej wartości. owocowała by błędami na odbiorniku prądu.
Przecież w takim przypadku gdyby ta kontrola występowała to po zabiegu podmianki powinna się zapalić specjalnie do tego przeznaczona kontrola(której nie ma) lub komputer powinien pokazać błąd tak jak jest to w przypadku przepalonej żarówki.

Myślę że kolega alpacino ma albo uwalone gniazdo bezpiecznika (mało prawdopodobne)
albo niedorobiony lub nadpalony bezpiecznik który wykazuje wysoki opór.
A jak wiadomo opór zmniejsza napięcie wyjściowe co może mieć wpływ na sprawność danego modułu.

Przepraszam że się tak rozpisałem ale podsumuję już krótko.
Kolego MaReK myślę że powinieneś sobie odpuścić testy bo w Roverku takiej kontroli nie ma. A bezpieczniki najlepiej sprawdzać miernikiem poprzez odczytanie wartości Ohm
Pozdrawiam
 
 
szymon75 



Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Piła



Wysłany: Czw Wrz 19, 2013 18:45   

ripek, Zamiast podważać obserwację innych, najprościej będzie sprawdzić samemu np. poprzez wyjęcie bezpiecznika odpowiedzialnego za wycieraczki (tak jak miało to miejsce w moim przypadku) i opisać swoje :) Myślę, że te pięć minut ( bo na pewno więcej nie potrzeba) wystarczą na takie doświadczenie :razz:
_________________
Nic nie dzieje się bez przyczyny...
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 19, 2013 18:58   

ripek napisał/a:
Jakoś nie chce mi się wierzyć że moc bezpiecznika ma wpływ na błędy.

Moim zdaniem nie ma. W innym wypadku wzmianka o tym byłaby w RAVE albo w opisach elektrycznych R75.

ripek napisał/a:
Przecież żeby auto mogło kontrolować moc bezpieczników musiało by być wyposażone w dodatkowy moduł specjalnie do tego i dodatkowo każde gniazdo bezpiecznika musiało by być specjalnie okablowane (diody lub inne wynalazki).

Nie zbadana jest moc sprawcza BCU :) Ale nie do tego stopnia ;)

ripek napisał/a:
Kolego MaReK myślę że powinieneś sobie odpuścić testy bo w Roverku takiej kontroli nie ma.

Ani myślę ;) Zrobię to dla czystej satysfakcji, tylko chcę udokumentować prostym filmem z komórki ;) Poza tym - chce gdzieś podskórnie przekonać się, że jednak to ja nie mam racji ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Nie Wrz 22, 2013 16:18   [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

ripek napisał/a:
Jakoś nie chce mi się wierzyć że moc bezpiecznika ma wpływ na błędy.
Przecież prąd przez bezpiecznik albo przepływa (sprawny) albo nie (przepalony).
Rzadko ale też się zdarza bezpiecznik stawia opór.
Wartość bezpiecznika ma tylko wpływ na to co i kiedy się przepali.
Jedyna forma sprawdzania mocy bezpieczników jaką zna to zwiększanie wraz z równoczesnym pomiarem poboru prądu aż do jego przepalenia.
Wtedy wiadomo że przy takiej wartości volt i amper bezpiecznik pada.
Przecież żeby auto mogło kontrolować moc bezpieczników musiało by być wyposażone w dodatkowy moduł specjalnie do tego i dodatkowo każde gniazdo bezpiecznika musiało by być specjalnie okablowane (diody lub inne wynalazki).
Poza tym jeśli nawet była by taka opcja w aucie to nie wierzę że podmiana bezpiecznika na innej wartości. owocowała by błędami na odbiorniku prądu.
Przecież w takim przypadku gdyby ta kontrola występowała to po zabiegu

podmianki powinna się zapalić specjalnie do tego przeznaczona kontrola(której nie ma) lub komputer powinien pokazać błąd tak jak jest to w przypadku przepalonej żarówki.

Myślę że kolega alpacino ma albo uwalone gniazdo bezpiecznika (mało prawdopodobne)
albo niedorobiony lub nadpalony bezpiecznik który wykazuje wysoki opór.
A jak wiadomo opór zmniejsza napięcie wyjściowe co może mieć wpływ na sprawność danego modułu.

Przepraszam że się tak rozpisałem ale podsumuję już krótko.
Kolego MaReK myślę że powinieneś sobie odpuścić testy bo w Roverku takiej kontroli nie ma. A bezpieczniki najlepiej sprawdzać miernikiem poprzez odczytanie wartości Ohm
Pozdrawiam


miałem się już nie odzywać .ale jak czytam wypociny znawcy teoretyka ,nie poparte żadnym doświadczeniem ,tym bardziej na własnej skórze to naprawdę ,nie wiem co o takich ludziach myśleć...
To tak jak u mnie w robocie ...w\g kierowników teoretycznie jest ok...praktycznie DUPA :-|
 
 
marsjaningn 



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 44
Skąd: podkarpacie



Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 08:06   Re: [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

Odebrałem auto od mechanika i powiedział ze coś jest nasrane na wiązce do silnika
boo klima idzie na jednym z radiem

Teraz mam tak ż klima chodzi a radio czasem sie wyłacza naciskam przyciśk ESP i działa prawidłowo
heh magia straszna
 
 
ripek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 44



Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 13:27   

szymon75 napisał/a:
ripek, Zamiast podważać obserwację innych, najprościej będzie sprawdzić samemu np. poprzez wyjęcie bezpiecznika odpowiedzialnego za wycieraczki (tak jak miało to miejsce w moim przypadku) i opisać swoje :) Myślę, że te pięć minut ( bo na pewno więcej nie potrzeba) wystarczą na takie doświadczenie :razz:


A czy ja gdziekolwiek napisałem że wyjęcie bezpiecznika i odcięcie zasilania na odbiornik lub sterownik nie wywoła błędów?
Samo grzebanie przy bezpiecznikach gdy kluczyk siedzi w stacyjce na 1 pozycji może wywołać brak komunikacji między modułami a tym samym błędy.



Przepraszam szanownego pana Alpacino mającego tak dużą wiedzę praktyczną że ośmieliłem się rozpisywać na temat jego teorii i tym samym uraziłem jego ego .
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 14:39   [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

ripek napisał/a:
szymon75 napisał/a:
ripek, Zamiast podważać obserwację innych, najprościej będzie sprawdzić samemu np. poprzez wyjęcie bezpiecznika odpowiedzialnego za wycieraczki (tak jak miało to miejsce w moim przypadku) i opisać swoje :) Myślę, że te pięć minut ( bo na pewno więcej nie potrzeba) wystarczą na takie doświadczenie :razz:


A czy ja gdziekolwiek napisałem że wyjęcie bezpiecznika i odcięcie zasilania na odbiornik lub sterownik nie wywoła błędów?
Samo grzebanie przy bezpiecznikach gdy kluczyk siedzi w stacyjce na 1 pozycji może wywołać brak komunikacji między modułami a tym samym błędy.



Przepraszam szanownego pana Alpacino mającego tak dużą wiedzę
praktyczną że ośmieliłem się rozpisywać na temat jego teorii i tym samym uraziłem jego ego .

No właśnie pisałeś o moich teoriach ...hmmm,tylko że ja nic nie teoretyzowałem,tylko napisałem o własnych doświadczeniach :D

Dziękuje ,przeprosiny przyjęte!..pozostaje jeszcze ucałować w pierścień CHRZESTNEGO!!! :lol:
 
 
ripek 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Maj 2013
Posty: 44



Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 15:13   

To była ironia :-|
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 19:47   [R75] Error Klimy i radia POMOCY !!!

:wink:
ripek napisał/a:
To była ironia :-|


łoj tam,łoj tam :roll: to może aronia ?! też cierpka.... ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] kompletność elementów podszybia, error klimy, radia
kacper1985 Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lis 05, 2016 13:32
kacper1985
Brak nowych postów [R75] nie podaje paliwa,error klimy,itd. Zwarcie.
turbina Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Kwi 26, 2014 11:02
turbina
Brak nowych postów [R75] nie podaje paliwa,error klimy,itd. Zwarcie.
turbina Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Kwi 06, 2014 17:56
dukat11
Brak nowych postów [R75] Error na wyświetlaczu
Gość Rover serii 75, MG ZT 14 Nie Wrz 18, 2011 20:25
21matys
Brak nowych postów [R75] ERROR niskie ciśnienie gazu
krzychu.b Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Sie 02, 2011 10:19
krzychu.b



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink