Wysłany: Pią Mar 25, 2011 01:08 [r400]Czy srodek od mg zs pasuje do r 400
Czesc, posiadam roverka 414 z 1997r. czy srodek od Mg zs pasuje do mojego rovera. Ogolnie deska wyglada podobnie tylko troszecze odmlodzona chcialbym przelozyc caly srodek do mojego obicie drzwi, deske, fotele, dokladnie chodzi mi o Mg Zs mkII te najnowsze
Chce tez zmienic zderzaki i swiatla od Mg.
Czy jest to mozliwe
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 01:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
słyszalem ze fotoele nie podejda do 4000
a deska sam jestem ciekaw
pochwal sie lepiej gdzie wyrwales deske europe z MK2??
jaka cena za taka deske chodzi??
tam moze byc troszke wiazka inna bo rozmieszczenie przyciskow sie rozni
i kanały nawiewowe moga byc tez troszke inne
[ Dodano: Pią Mar 25, 2011 06:22 ]
a i skasuj drugi temat w » Porady techniczne » Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS »
bo napewno ktos to zneguje bo to zasmiecanie forum
Czego jestem pewien:
- fotele przednie mają inne mocowania,
- Zderzak, lampy, etc. musisz wymienić razem z pasem przednim (w 45/ZS są dwa zamki pokrywy silnika), linkę otwierania maski i pewnie jeszcze kilka rzeczy blacharskich.
Tapicerki na drzwi nie przymierzałem, ale wyglądają identycznie, więc wnoszę, że da się przełożyć bez kombinacji... podobnie lusterka.
W kwestii deski, trzeba mieć świadomość, że instalacja elektryczna jest trochę inna. Włączniki na desce nie są pozycyjne (wciśnięty/wyciśnięty) jak w R400 czy ZS przed liftem, tylko impulsowe (włączony czy wyłączony jest w tej samej pozycji). Co powoduje, że chyba wszystkie funkcje działają na przekaźnikach lub w aucie jest instalacja multipleksowa (mowa o wersji po lifcie).
To zależy czy masz hatchback'a czy sedana i czy dawca organów to ten sam typ nadwozia
Chociaż po modach fotele i tak powinny podejść z tego co się orientuje
Fotele mają różne mocowania jak Tomi napisał, ktoś na forum (chyba tommyyogi) już chciał przekładać właśnie fotele i zakończyło się niepowodzeniem.
_________________ Pozdrawiam - Brt
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 10:04
borek88 napisał/a:
tam moze byc troszke wiazka inna bo rozmieszczenie przyciskow sie rozni
i kanały nawiewowe moga byc tez troszke inne
Jak pisałem elektryka jest inna. Kanały wyntylacyjne również, gdyż 45/ZS po lifcie nie ma środkowego nawiewu. Nie wrzucałbym deski z wersji po lifcie. Jedyna jej zaleta, to odświeżony wygląd. Gorsze materiały i gorsza funkcjonalność. Brak nawiewu centralnego (tego na górze deski) powoduje, że trudniej odparować przednią szybę.
ok to zapomnimy o zmianie wnetrza, a czy z mg zs mk1 beda pasowaly zderzaki i swiatla do mojego Mam 5d
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 25, 2011 15:42
kamilmalikpl napisał/a:
ok to zapomnimy o zmianie wnetrza, a czy z mg zs mk1 beda pasowaly zderzaki i swiatla do mojego Mam 5d
Jeśli chcesz coś zmienić we wnętrzu auta. kup fotele od Civica aerodeck'a 1.8 VTi
W kwestii przodu, wystarczy czytać ze zrozumieniem. Napisałem wcześniej, że maska w 45/ZS ma 2 zamki, a nie jeden (jak 400), ponadto jest inny pas przedni, etc. Trzeba by sprawdzić, czy miejsca do których montuje się pas przedni są takie same.
Pamiętam, że na zlocie w Miedzianej Górze (tak, tak, za niemca był zlot na torze Kielce) była jedna 4-setka z przodem od MG ZS... więc da się zrobić. Pytanie tylko o koszty...
Ja teraz modyfikuję R200Vi w kombinację BRM'a/ZR160 i muszę stwierdzić, że nie jest to łatwa, ani tania operacja
Ja w Polsce nie mieszkam juz 8 lat i przyjezdzam we wakacje albo wczesniej i zmieniam silnik na b18c4 od integry type r, w krk jest firma co to robi.
Czytalem rozne wypowiedzi ze sie nie da itp. Ale mechanik z krk mowi ze do 5d nie ma problemu a i znalazle na uk forum kolesia co ma wlansie b16a2 w 5d 414
A co do zderzakow to mysle ze mi ktos to zrobi, tylko trzeba bedzie zaplacic pewnie wiecej, no ale polubialem ten samochodzic i chce z niego zrobic wyscigowke a co do funduszy to mam troche odlozone wiec mysle ze nie bedzie problemu.
tam moze byc troszke wiazka inna bo rozmieszczenie przyciskow sie rozni
i kanały nawiewowe moga byc tez troszke inne
Jak pisałem elektryka jest inna. Kanały wyntylacyjne również, gdyż 45/ZS po lifcie nie ma środkowego nawiewu. Nie wrzucałbym deski z wersji po lifcie. Jedyna jej zaleta, to odświeżony wygląd. Gorsze materiały i gorsza funkcjonalność. Brak nawiewu centralnego (tego na górze deski) powoduje, że trudniej odparować przednią szybę.
ja to napisalem wczesniej tyle ze kolega zalozyl dwa tematy;p
a jak kolega znajdzie dawce to zderzaki i pas przelozy sobie
tylko nie wiem jak z ta deska bo mi tez sie podoba ale do tego dawca europ musi byc
[ Dodano: Pią Mar 25, 2011 21:13 ]
ogólnie ani rano ani popołudniu nie miałem czasu się wypowiedzieć i tak na szybko jechałem posty
co do tego pulpitu to wszystko jest mozliwe
jak do haniek włożyli to i do 400 czy 45 i zs przed liftem się da
dla mnie wszystko do zrobienia może nawet samemu ale mus dawca (ostatecznie elektryk by musiał rozkminić te przyciski o których mówi tomi
ja za największy problem tu to dostać tanio takiego dawce o ile z anglii coś by ktoś wymarał to już takiej deski nawet gołej (bo resztę mamy np z anglika) będzie BARDZO ciężko
tapicera boczna nie ma problemu
fotele rzeźba - pewnie wielu neguje bo to bezpieczeństwo itp ale jak ktoś się postara żeby te sanki po przerabiać mając stare i nowe krzesełeczka to będzie i ładnie i profi
co do zmiany wizualnej to jak najbardziej może być wszystko z dawcy z anglika (swiatła oddać do jakiejś firmy zajmującej się przeróbką ich)
tył pasuje p&p tylko trzeba jakoś rozkminic otwieranie bo sam do końca nie wiem jak to jest w ph2 ale chyba nie ma linki tylko za pośrednictwem impulsu (z kluczyka guzikiem z środka nie wiem jak)
przód w twoim przypadku to zmiana pasa zamka maski pewnie linka będzie inna i jazda z resztą
Tomi napisał/a:
kamilmalikpl napisał/a:
ok to zapomnimy o zmianie wnetrza, a czy z mg zs mk1 beda pasowaly zderzaki i swiatla do mojego Mam 5d
Jeśli chcesz coś zmienić we wnętrzu auta. kup fotele od Civica aerodeck'a 1.8 VTi
mi osobiście kolorystyka tych foteli się bardzo nie podoba
najlepsze ma ZS ph1
kamilmalikpl napisał/a:
i zmieniam silnik na b18c4 od integry type r,
na tym się kompletnie nie znam domyślam się ze będzie trochę rzeźby bo silnik i skrzynia jest odwrotnie niż w roverku a i elektryka musi być zmieniona półosie itp możne od civic'a vti podejdą bo z integry na pewno będą nie takie
tył pasuje p&p tylko trzeba jakoś rozkminic otwieranie bo sam do końca nie wiem jak to jest w ph2 ale chyba nie ma linki tylko za pośrednictwem impulsu (z kluczyka guzikiem z środka nie wiem jak)
W kwestii tyłu, to bez zmian. Jest identyczna opcja otwierania linką od środka. Zmieniła się jedynie opcja kluczyk z tyłu na pilot.
ale jakis silownik przkaznik czujnik odbierajacy sygnal z pilota musi byc w 400 i zs 45 ph1 nie bylo tych bajerow wiec bez zabawy mozna zostawic otwieranie z kabiny
nie wiem jak to wyglada dokladnie wiec ciezko mi powiedziec co tam mozna zgrzebac
Oryginalne rozwiązanie ma tą zaletę, że jeśli jeden sposób otwarcia zawiedzie pozostaje drugi. W przypadku gdy pozbywasz się otwierania kluczykiem/pilotem, w sytuacji gdy zawiedzie linka, masz "odrobinę utrudniony dostęp do bagażnika... ale oczywiście można ominąć tą modyfikację i znacznie ułatwi to całą operację... tym bardziej, że od 2003 roku jest zupełnie inny system alarmowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum