Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam szukałem na forum ale nie znalazłem potrzebnych informacji (być może słabo szukałem) ... jak powielam to sorki
Mam taki w sumie średni problem ... mianowicie strzeliła mi linka mechanizmu lewej przedniej szyby (elektryczne szyby) ... mechanizm (silniczek) działa więc zakup mnie nie interesuje bo czytałem że jestem w stanie zrobić to sam za grosze ... informacje jakie potrzebuje od was to:
1. ile mniej więcej linki bym potrzebował do wymiany
2. jaka linka (czytałem ze może być rowerowa 2mm ale wolał bym się upewnić czy taka czy może grubsza i czy będzie ta grubsza pasować)
3. miło by było jak by ktoś łopatologicznie mi wytłumaczył jak ją wymienić (ile linki nawinąć i na którą rolkę; jak wyjąc mechanizm żeby szyby nie uszkodzić)
Fajnie by było jak by ktoś miał zdjęcia (może ktoś wymieniał i to udokumentował )
Druga sprawa to taka że niedawno wymieniałem lewy tylny wahacz (ten na którym opiera się sprzężna) bo był mocno skorodowany i wymienione zostały obie sprężyny z takich samych przyczyn ... po wymianie wszystko było ok ale do czasu ... przy jeździe nie ważne czy agresywnej czy spokojnej z pustym czy pełnym autkiem z okolic wymienionego wahacza bądź tez ze środkowej części auta dochodzą stuki (głuchy dźwięk) .... czasem na wybojach stuka a czasem nie przy gwałtownym skręcie tęż czasem się to pojawia i nie mam bladego pojęcia o co chodzi ... jak bujam autem w okolicach lewego tylnego koła to te stuki się pojawiają ... właziłem pod autko ale samemu wiele nie sprawdzę ... zero luźnych elementów, tłumiki sztywno siedzą .. jedyne co zauważyłem to ze bak ma lekki luz z lewej strony (mogę go podnieść na około 1 cm w stosunku do opasek; z prawej siedzi ciasno) myślałem że to to ale nawet przy pełnym baku stuki mają miejsce Pomocy bo ręce mi już opadły.
Po trzecie sprawa zamków ... Jak otwieram centralny z kluczyka to po pierwszym naciśnięciu otwiera mi się tylko od strony kierowcy (z tego co czytałem jest to prawidłowe) po kolejnym naciśnięciu powinna otworzyć się reszta ale tak się nie dzieje ... czasami jest tak że otworzą się tylko tylne prawe a czasami muszę dusić guzik po 3 - 4 razy to samo z otwieraniem w kabinie po kilka razy trzeba nacisnąć ... Przednie od pasażera to samo ale powodem jest pęknięty boczek (i z tego powodu nie dochodzi do ramy drzwi)
Z góry bardzo dziękuję za pomoc ...
Pozdrawiam ...
Ostatnio zmieniony przez sapper87 Czw Paź 10, 2013 20:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 10, 2013 19:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Paź 11, 2013 17:39
Powodzenia z wymianą . Mechanizm razem z silniczkiem to koszt raczej niewielki, a drutowanie z linką ..... he ciekawy pomysł. U mnie też przetarła się linka, kupiłemn na allegro 40 min roboty i po problemie.
http://allegro.pl/mechani...3548004017.html
Co do kilkakrotnego wciskania przycisku to wydaje mi się, że silniczki powoli padają. Co do drzwi przednich to za bardzo nie rozumiem co ma wspólnego pęknięty boczek z działaniem zamka?
Co do drzwi przednich to za bardzo nie rozumiem co ma wspólnego pęknięty boczek z działaniem zamka?
Boczek jest popękany u góry i na boku ... przez co nie da się go zamocować na tych spinkach co tam u góry są przez to "guzik" się blokuje i nie pozwala zamkowi się otworzyć ... ściągałem boczek i wszystko działało ok ... a co do tylnych nie mam pojęcia o co chodzi
Widziałem tą aukcje ... ale po co mam wydawać 90 pln skoro w godzinę albo 2 mogę zrobić to sam ... jak bym chciał kupić to nie pisał bym z prośbą na forum
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Sob Paź 12, 2013 15:10
W takim razie wymontuj "guzik" i masz po problemie. Co do nawijania linki rowerowej .... to powodzenia. U mnie jak za którymś razem otwierał to zazwyczaj były to jego ostatnie tygodnie. Jeden z silniczków (są dwa) powoli umiera, jak ci wogóle nie będzie otwierał to znaczy, że umarł na dobre.
Witam. Co do linki szkoda zachodu. Mogę sprzedać cały mechanizm (bez silniczka) tj. rolki z ramionami i nawiniętą linką za 30 pln Przekładasz silniczek i po sprawie. Góra 20 min roboty.
Co do zamków, to kolega kerbi ma rację, wina leży tylko i wyłącznie po stronie "wykończonych" silniczków.
_________________ Nic nie dzieje się bez przyczyny...
...na allegro kupisz kompletny mechanizm razem z silniczkiem za ok 30zł ...jak wymieniałem z tyłu gdyż pękł plastikowy cypelek napinający linkę ...a za mechanizm kompletny zapłaciłem całe 15 zł plus przesyłka
...zaś co do urwanego klipsa boczka drzwi to można go zastąpić i wkręcić na krawędzi niedużego blachowkręta i połączyć nim z drzwiami ...po zamknięciu drzwi nie będzie nic widać a i przy otwartych trudno go zauważyć bo czarny
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum