Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS idt 113ps] Problem z mocą
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS idt 113ps] Problem z mocą
Autor Wiadomość
kaza 




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:33   [MG ZS idt 113ps] Problem z mocą
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam wszystkich.

Mam mały problem ze swoim samochodem. Postaram się po w miarę sprawnie opisać bolączki.

Wymyśliłem sobie, ze troszkę wzmocnie mojego zsa, więc poszedł do zaprzyjaźnionej firmy w Bielsku Modpro, chłopaki wrzucili wóz na hamownie i tu rozczarowanie wypluło104ps i 214Nm i to z bardzo brzydkim wykresem (postaram się w dalszej części go wkleić)

Zajmuję się mechanika, mam troszkę sprzętu ale wolę korzystać z doświadczenia mądrzejszych niż odkrywać Amerykę.

W aucie jest:
-nowy filtr paliwa
-nowy filtr powietrza
-zaślepiony egr
-wywalony kat i wstawiona strumienica
-przepływka rok temu wymieniana ale mam wrażenie że cały czas osiągi były takie same
-kpl kasatorów hydraulicznych wymieniony ok 30tys km temu

z pomiarów przeprowadzonych vagiem podczas jazdy utrzymuje stałe ciśnienie w kolektorze dolotowym ok 1 bar więcej nie napompuje, pracuje głośno powiedziałbym nawet, ze bardzo głośno w porównaniu do innych aut.

Przede mną jakiś tuningowiec miał ten wóz i sie zastanawiam czy czegoś nie przerobił z takim efektem.

Występuje czasem jeszcze jeden objaw tzn mocno trzęsie silnikiem na biegu jałowym (ale tylko czasem bez konkretnej sytuacji)

Na odpiętej przepływce ma świetny dół, to normalne góra umiera powyżej 3tys.

Czy wg Was możliwe że przy takich modyfikacjach ma takie straty w stosunku do serii (naklejka na słupku wskazuje ze to wersja 113ps)

Aktualnie mam tam jakiś program wgrany jest wyczuwalnie lepiej, jednak czuć że wykres tak samo wygląda tzn chodzi o spadek momentu powyżej 2700obr/min.

Proszę o poradę bardziej doświadczonych kolegów wszak też marzę o 300Nm i gładkim przebiegu momentu :)

Jestem neptykiem komputerowym i za nic nie mogę dodać tego wykresu więc pod spodem jego adres, jeśli ktoś może wkleić do tematu bardzo proszę.

http://zapodaj.net/a2a32a6c609bd.jpg.html
Ostatnio zmieniony przez kaza Wto Paź 22, 2013 19:53, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:40   

pozostaje wlutowac inne mapki i przeplywke odlaczyc
:razz:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:49   

kaza, Wstaw wtryski od SDI :wink: Wstaw sobie mapki mafless z kompem od MK1 i podkręć Turbo na 1.35bara :wink:

Ten silnik klekocze niestety przez to ze pompo wtryski siedzą :wink:

[ Dodano: Wto Paź 22, 2013 20:49 ]
Aha i pozostaje wstawić większą Turbinę jak nie chcesz mieć takiego spadku mocy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kaza 




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Wto Paź 22, 2013 19:57   

Dzięki chłopaki za szybką reakcję, ale proszę rzućcie okiem na wykres, sprawa rasowania to drugorzędna rzecz na razie denerwuje mnie odstawanie od serii, nie wiem czy to normalne taka zapaść w obrotach w momencie i mocy powyżej 2700obr/min czy może jakaś awaria trapi mój silnik.

Wspominając głośną pracę nie miałem na myśli pracy silnika, ale pracę turbo sprężarki, bardzo głośno gwizda ale nie jest to pisk charakterystyczny dla umarłej po prostu na razie świst jakby pompowała z 2 bary zamiast jednego.
Ostatnio zmieniony przez kaza Wto Paź 22, 2013 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 22, 2013 20:00   

Cos masz zepsute po takim wykresie :-| Albo wchodzi w komp w jakiś tryb awaryjny albo coś z sprzęgłem nie halo :-|

Normalne to nie jest ten twój wykres :mad: :|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kaza 




Dołączył: 23 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Sob Lis 02, 2013 08:58   

no właśnie wydawało mi sie, że pewnie spada doładowanie, ale ono cały czas jest stałe przy pełnym obciążeniu i wynosi ok 1 bar.

Mam wrażenie, że po odpięciu przepływki wykres się częściowo prostuje (nie czuć tak bardzo spadku momentu powyżej tych 2700) ale czy możliwe żeby przepływka takie jajca robiła???

Sprzęgło jest OK

[ Dodano: Sob Lis 02, 2013 08:58 ]
Widzę Panowie, ze nikt nie ma pomysłu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] 1,4SI Problem z mocą
JEFF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Maj 14, 2015 08:28
Heron
Brak nowych postów [R45, 1,6] Problem z mocą samochodu do 3 tyś. obrotów.
pakison Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 27, 2011 23:47
darood
Brak nowych postów [r45] nagły problem z mocą po deszczu
karooo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Gru 09, 2013 13:09
karooo
Brak nowych postów [R45 1.8 2000r] problem z obrotami i moca.
tomaszo81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Lut 03, 2015 01:00
tomaszo81
Brak nowych postów [R416] Problam z mocą!!!!
moris_81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Wrz 27, 2008 08:20
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink