Wysłany: Sob Lis 02, 2013 07:40 [R416] Przy jakim cisnieniu puszcza korek od zbiorniczka ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam
Przy jakim ciśnieniu powinien pościć korek od zbiorniczka wyrównawczego ?Chyba mi sie ten korek zaciął i nie puszcza w ogolę, a rozebrać tez go nie mogę bo jakiś zapieczony
Jaja sobie robicie czy o drogę pytacie.
Korek z wysyłką kosztuje 15zł jak nie jesteś pewien czy jest OK to kup nowy i tyle.
Wnerwia mnie ta nasza mentalność motoryzacyjna.
Odnoszę wrażenie że 50% klientów zjawiających się na serwisie kupiło sobie auto na pokaz.
Poklejone to to na opaski, przy robocie chcą najtańsze części britschita zawieszenia wybite i żałują na wszystko.
Kurde jak widzisz że coś się dzieje z korkiem to to się po prostu wymienia i tyle.
kolega SyntaX, należy do osob które wymieniają pol silnika jak cos nie tak? Ja tam wole sprawdzić czy mam uszkodzona część zanim ja wymienie. Szczegolnie korek którego sprawdzenie zajmie 2 minuty majac wiedzę od osób które coś wniosły do tego tematy.
pozdrawiam
mój brand new też ma wypisane 1.0 bar a puszcza w okolicach 1.5
wymieniłem bo stary w ogóle nie trzymał
SyntaX Ty jesteś serwisantem czy jak
sztuka to zdiagnozować i ewentualnie wymienić daną część a nie powymieniać szereg części bo to tylko kilkanaście złotych kosztuje a później rachunek na Pińcet za pare pierdół a do tego połowa nie potrzebnie wymieniona
po co sie ograniczać jak auto sie zepsuje kupić nowe i po sprawie
chyba że i nowe sie popsuje to aaa no tak wymiana na nowe
Tak prowadzę serwis i u mnie nie ma czegoś takiego że tylko trochę źle działa. Zrozumiałem to tak że korek nie puszcza wcale.
Ja się nie bawię w jakieś pseudo regeneracje czy zamienniki od Tionga z bazarku.
Jak mi klient mówi że bym po HGF wyczyścił zbiorniczek wyrównawczy to mówię że pomylił adresy.
U mnie układ wodny się cały rozbiera na części pierwsze i płucze wszystkie węże zbiorniczek i korek nowe nagrzewnica płukana (bo zaraz przyjedzie że słabo grzeje)
Uszczelki silnika wymieniam wtedy wszystkie - Jak chce na starych - Proszę bardzo ale nie u mnie.
Na silikon to można traktory składać i jakoś na brak klientów nie narzekam.
Zdjęcie kolektora = obowiązkowo nowe uszczelki
Pierwsza wymiana oleju po sprowadzeniu auta = obowiązkowo płukanie silnika i weryfikacja rozrządu.
Kiedy w końcu ludzie nauczą się naprawiać auta a nie je łatać.
Kiedy w końcu ludzie zrozumieją że auto to nie tylko koszty paliwa i przy zakupie uwzględnią koszty utrzymania a nie bo takie ładne i sąsiad będzie mi zazdrościł.
SyntaX, wymieniasz wszystko po hgfie nawet nagrzewnice? Ciekawe czy jak kable WN zmieniasz to tez przy okazji cewkę, komputer sterujący i tylne pasy bezpieczeństwa.
Wymieniasz nagrzewnice a rozrząd sprawdzasz? Wolałbym w ciemno wymienić rozrząd, a nie go weryfikować bo nawet pasek po 50 czy 80 tys jak są szczelne obudowy i uszczelki potrafi wyglądać jak prawie nowy
To jest chyba własnie sztuka być dobrym mechanikiem i umieć naprawić nie wymieniając wszystkiego, ale tez nie oklejać taśma pękniętego przewodu
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum