Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam, piszę do Państwa ponieważ nie mam juz pojęcia co mu jest szukałem na tym i na innych forach odpowiedzi lecz nie znalazłem.
problem w moim roverku polega na tym iz jest to muł, autko na benzynie chodzi jak diesel, wolno sie wkręca na obroty i nie ma mocy, po przełączeniu na lpg jest znaczna poprawa ale szału nie ma, ale to by mi tak bardzo nie przeszkadzało gdyby choący przyspieszyc, niezaleznie od obrotów szarpie, jakby gasł wtedy puści biały dym i mam uczucie jakby jeden cylinder chodził na poł gwizdka lub tez wcale. jadąc ze stałą prędkością wszystko jest ok, lecz po wcisnieciu gazu po ok sekundzie znów szarpie.. wymieniłem filtr paliwa, olej + filtr naturalnie oraz przewody i swiece, mniej wiecej po wymianie swiec i przewodów sie tak zaczęło dziać.. i nie mam pojęcia co mu jest.. kupiłem 2 tyg. temu i juz mialem do wymiany skrzynie bardzo prosze o pomoc, ps. po przejechaniu ok 20 km szarpanie występuje coraz częściej.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 22, 2013 10:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Coś mi się wydaje że silnik jest w nie najlepszym stanie. Uszczelka głowicy, słaba kompresja, może rozrząd przestawiony.
Łatwo się wymądrzać ale powinien go obejrzeć mechanik bo tak na forum to ciężko ustalić usterkę.
Płynu chłodzącego nie ubywa ?
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
płynu nie ubywa, oleju nie bierze, uszczelka jest podobno dobra bo oglądał mechanik. mam wrazenie jakby go zalewalo, lecz po chwili idzie jak złoto (tylko na gazie) i tak w kółko.. :-( odpala bez problemu na gazie czy benzynie
Też pomyślałem że pompa albo coś z układem paliwowym nie tak ale jak piszesz że kopią Cię nowe kable..... tak być nie powinno. Spróbuj je oddać na reklamację.
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
Jeśli nowe kable Cię pokopały, a auto zaczęło fiksować po ich wymianie to na 99% wina układu zapłonowego. Tak jak kolega robsson78, mówi, powinieneś je reklamować.
wymieniłem kable + kopółka nie kopie juz ale co mi z tego, dalej silnik faluje, przerywa i dymi, zaczął ubywac olej ciekawy jestem ile mnie jeszcze moj roverek wyniesie..
sprawdziłem kompresje i stan uszczelki pod głowica, kompresja jest jeszcze w miare, cylender od rozrządu ma delikatnie mniejsze ciśnienie, uszczelka jest dobra lecz olej bierze z popychaczy, czyli robiac popychacze zrobie uszczelke, a przy okazji wymienie pierścienie, a czy pompa wody jest ta sama w 8v jak w 16v?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum