Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 08:52
No jest.
Ale kupilem go za 6 tys zl.
W sumie bede musial wsadzic w niego okolo 3-4 tys zl ale bede mial wyminiony rozrzad to juz koszt 1000 zl
A poza tym mechanik sie bardzo zdziwil bo silnik jest w stanie idealnym kompresia na poziomie 18.
Wiec za 10 tys bede mial MG ZR, jezdzacego w super stanie. A na allegro chodza srednio po 12.
I tak sie oplacalo moim zdaniem
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Lis 11, 2013 16:22
spider napisał/a:
No jest.
Ale kupilem go za 6 tys zl.
W sumie bede musial wsadzic w niego okolo 3-4 tys zl ale bede mial wyminiony rozrzad to juz koszt 1000 zl
A poza tym mechanik sie bardzo zdziwil bo silnik jest w stanie idealnym kompresia na poziomie 18.
Wiec za 10 tys bede mial MG ZR, jezdzacego w super stanie. A na allegro chodza srednio po 12.
I tak sie oplacalo moim zdaniem
To chyba kupiłeś Diesla, bo w silnikach K16 kompresja to max. 15... Więcej to albo ch...wy manometr, albo głowica splanowana do oporu (przy czym 18 w tym wypadku jest mało realne). Rozrząd do VVC kosztuje ok. 400zł (Paski po ok. 60-70zł, pompa SKF 130, napinacz Ruville 120), ładnie ktoś liczy 600zł za wymianę.
A jak praca silnika, młynki nie pukają ? Zalej dobre 10W40 (np. Liqui Moly).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum