Wysłany: Sob Lis 16, 2013 16:51 [R45 1.8] Sens wymiany kolektora wydechowego + łącznik
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Witam,
Dziś podczas zmiany opon na zimowe zauważyłem że mam już przepracowany łącznik elastyczny tłumika.
Niestety ten pierun jest zintegrowany ze sporym kawałkiem orurowań oraz katalizatorem więc trzeba ciąć i spawać.
I tutaj przyszedł mi do głowy pomysł:
Jak wiadomo w nowszych modelach kolektor wydechowy jest pojedynczy i dalej spaliny są odprowadzane pojedynczą rurą, zaś w poprzednich modelach były "portki".
Jest sens zmiany kolektora na podwójny z portkami bez strojenia? Czy nic to nie da, lepiej nie zawracać sobie głowy i po prostu kupić sam łącznik ?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 16, 2013 16:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum