Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Nazwałem odpowiednio temat bo może komuś innemu się przydać.
Mi chodzi tylko o to jak wyciąga się talerzyk oznaczony tutaj numerem 4.
Jeśli dobrze rozumiem to przy składaniu do piasty (1) najpierw wchodzi łożysko (2) potem zeger (3) który zabezpiecza przed wybiciem łożyska razem z talerzykiem (4) dopiero po tym wchodzi talerzyk (4).
Jeśli tak jest to ten talerzyk trzyma się na łożysku i żeby być w 100% pewnym że nie rozsypie się łożysko przydał by się ściągacz a tu znów niespodzianka bo zazwyczaj ściągacz ma miejsce do podporu w środku a tutaj jest dziura
Zależy mi tylko na wymianie szpilek. Wybić je można ale na skos i wtedy psuje się gwint a wbić już niestety się nie da bez ściągnięcia tego talerzyka.
Zastanawiam się nad tym czy ten zeger trzyma łożysko od wybicia od wewnętrznej strony czy może coś innego.
Najlepiej byłoby jakby ktoś kto już wymieniał szpilki albo łożyska powiedział jak najprostszą metodą można ściągnąć ten talerzyk.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 27, 2013 19:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na przyszłość wrzucaj link do twojego tematu : http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=826221
bo później jakby ktoś tutaj zawitał po tygodniu albo dalej mógłby nie wiedzieć o co chodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum