jak któremuś z Was uda się założyć filtr z podgrzewaczem to poproszę o opis najlepiej z fotkami bo u mnie tez problem z odpalaniem, autko chwile chodzi zaczynają skakać obroty i gaśnie wiec pewnie parafina we filtrze... te nasze kochane paliwo "dobrej" jakosci... trzymam kciuki za WAs
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 15:42
ja załozylem sobie pogrzewacz na przewód paliwowy i daje rade (mrozy nie sa mi teraz grozne) niestety minus jest taki ze grzanie jest ciecza (z obiegu) wiadomo elektrczyny byłby lepszy ale jak dla mnie wystarcza
Ostatnio zmieniony przez kadzaf Sro Sty 27, 2010 15:44, w całości zmieniany 1 raz
niestety założenie podgrzewanego filtra od VW powrotem paliwa nie pomoże przy odpalaniu, on ma w późniejszej fazie zapobiegać wytrącaniu się parafiny a odpalić nie pomoże jak np. silnik zimny po nocy
szoso420, No nie bardzo myślałem dziś o tym dopiero sobie Szukałem o podgrzewaczach i z Niemiec mi dal jeden cynk z VW maja coś takiego wiec sobie to dokładniej oblukałem
Ale zdaje to dobrze egzamin Jest to w miarę tania opcja niż opcja, full wypas nr 2 Będę teraz w Polsce to chyba zakupie co trzeba i popróbuje z tym
bo czemu VAG ma takie cos a my w Roverkach nie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 15:45
szoso420 napisał/a:
richmond napisał/a:
bo u mnie tez problem z odpalaniem
niestety założenie podgrzewanego filtra od VW powrotem paliwa nie pomoże przy odpalaniu, on ma w późniejszej fazie zapobiegać wytrącaniu się parafiny a odpalić nie pomoże jak np. silnik zimny po nocy
no cóz w tym przypadku ratują jedynie podrzewacze w baku (jak maja co niektóre ciezaróweczki)
kadzaf, pokaz jakies foty lub jak to wyglada u ciebie.
Były takie przepływki kiedyś na allegro z aluminium za 60zl, i uważam ze grzanie ciężą nie jest złe. Ale przy rozruchu tez nie pomaga, ale to by można było opcje nr3 jeszcze w montować
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
szoso420, Super, daj jakaś foto relacje i wycena kosztów
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 15:53
Mój plan jest taki
chce założyć przepływowy ogrzewacz stanadyne'a - stosowany między innymi przez volvo
szerzej opisane tutaj: Przed filtrem paliwa.
http://forum.roverki.eu/v...p=453782#453782
Oraz sprowadzić sobie matę grzewczą arctic foxa - też opisałem w temacie wyżej.
Na filtr paliwa. Urządzenie ma 80 Watt / 6,7A /12V, 8x4,5 cm więc bez problemu w krótkim czasie rozgrzeje filtr przed rozruchem. A to on a nie paliwo w baku powoduje problem.
Są też podgrzewane węże paliwowe A-F , ale to drogi biznes(ponad 700 $) i chyba przesada jak na nasze warunki klimatyczne. Ogrzewanie filtra + przepływowy ogrzewacz powinny wystarczyć.
Do tego drugi przekaźnik pozwalający ręcznie dogrzać świece . wszystko na oddzielnym obwodzie z własnymi włącznikami - no bo po co w lato grzać paliwo
Krótko mówiąc :
mata na filtrze rozpuści/rozgrzeje parafinę po nocy
przepływowy podgrzeje płynące paliwo ze zbiornika.
świece ręczne ułatwią rozruch
A resztę załatwi już ciepłe paliwo wracające do baku
Ostatnio zmieniony przez win32 Sro Sty 27, 2010 16:00, w całości zmieniany 3 razy
Z tymi matami dobry pomysł oraz o włączniku grzania świeć nie zapomniałem będę montował
dodałem linka na twój temat na1. poście
[ Dodano: Sro Sty 27, 2010 16:04 ]
Jeszcze jedna prośba, jak by można było to proszę o jakiś link albo namiar gdzie można kupić, np takie maty czy podgrzewacz przepływowy itd.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 16:05
zastanawiam się czy sens ma pompka która zaciągnęła by paliwo przed kręceniem silnikiem , ale zakładając rozgrzanie filtra , FIP powinien sobie poradzić.
Oczywiście powyższe rozwiązania wymagają dobrego akumulatora. Który pozwoli na 2-3 minutowe grzanie i będzie miał siłę na rozruch .
Remi , maty znalazłem jedynie w U.S . W Polsce niestety nie - www.arctic-fox.com przepływowy podgrzewacz znajdziesz tutaj : http://podgrzewacz.prv.pl/ - gość wystawia je na allegro też.
tak więc o to koszt:
filtr PP 839/6 (tylko ten pasuje)-70zł
plastik który zakłada się na filtr na tą okrągłą część do powrotu paliwa-30zł
przewód paliwa 7,5mm- 12zł/mb
win32 [Usunięty]
Wysłany: Sro Sty 27, 2010 17:34
problem polega na tym że do rozruchu po nocy to musi być elektryczne , a nie przepływowe
szoso420, A PP839 nie pasuje bo jest to samo co PP 839/6 Spory koszt na filtr Nie wiem czy nie lepiej kupic sobie ten filtr paliwa z podgrzewania na szrocie za nie cale 100zl zu Audi czy Passata B5
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum