Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45 ] Świecąca lampka CHECK ENGINE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45 ] Świecąca lampka CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Pon Lis 18, 2013 18:37   [R 45 ] Świecąca lampka CHECK ENGINE
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Czy po usunięciu usterki ( naprawa sterownika pompy wtryskowej ) silnik pracuje normalnie , czy w trybie awaryjnym . Pytam , bo lampka CHECK ENGINE pali się nadal , ale samochód wydaje mi się chodzi normalnie i ma osiągi jak przed naprawą .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 18, 2013 18:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 18, 2013 19:30   

jerzy53, Pracuje normalnie, check się pali bo był to błąd poważny dla ECU i trzeba skasować pamięć błędów w ECU za pomocy T4 Teestbooka lub Autcom :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Pon Lis 18, 2013 19:49   

Dzięki za odpowiedź . Tak mi się wydawało , bo nie zauważyłem zmiany w pracy silnika , a skasować błędy na T4 i tak pojadę , bo świecąca lampka denerwuje . Swoja drogą ciekawe na jak długo wymiana tranzystora w sterowniku będzie skuteczna ( to najczęstsza usterka ) . Warsztat solidny , dał gwarancje roczną na piśmie . Jeśli ktoś miał naprawiany sterownik niech się podzieli wrażeniami .
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 00:31   

jerzy53, Jak pójdzie dobrze pochodzi rok :P Przeważnie wcześniej pada, ponieważ palenie się tego sterownika jest uszkodzenie pompy mechaniczne w środku :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Czw Lis 21, 2013 13:15   

Z tego co się dowiedziałem , to przyczyną spalenia tranzystora może być uszkodzenie elektrozaworu regulacji dawki paliwa .
Czy jest możliwa wymiana elektrozaworu bez wyjmowania pompy z samochodu ?
Czy ktoś to robił ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Problem z ABS świecąca lampka
Zle podpiety respirator
Huzar24 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Nie Mar 30, 2008 11:57
Brt
Brak nowych postów [R45] Check engine
hrv Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 29, 2013 04:16
barney79
Brak nowych postów [R45] CHECK ENGINE ?
aa66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Gru 14, 2010 14:36
aa66
Brak nowych postów [R 400] Check engine
opos100 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Cze 25, 2019 12:53
opos100
Brak nowych postów [MG ZS 180] Check engine, a rozmiar kół.
own Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Paź 28, 2009 10:36
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink