Wysłany: Czw Lis 21, 2013 15:38 [416] zbieżność niby ok a auto sciaga
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam,
Mam problem z ustawieniem zbieżności. 3 m-ce temu ustawiałem przód+ tyl w zakładzie z komputerem - i niby na kompie wszystko ok a kierownice musiałem skręcać w lewo żeby auto szlo do przodu. Opony miałem do wymiany wiec sie problemem bardzo nie przejąłem. Gdy je zdjąłem okazało się, ze obie przednie od wewnętrznej strony sa ścięte. Cale zawieszenie jest ok. Auto nie miało dzwona
Dziś pojechałem na reklamacje - wjazd, podlączenie i na kompie znów pokazuje ze jest ok.
Zrobiłem fotki ustawień i proszę o pomoc bo autem ciągnie na bok. W programie byl ustawiony rover 400 95-99r. Byl jeszcze do wyboru 400 tourer ale takiego chyba nie ma - on miał z tego co pamiętam inne dane podobnie jak R 45 tez miał podane w programie inne dane do ustawiania.
zawieszenie cale robiłem i sprawdzałem na szarpakach 3 m-ce temu zero luzu, nawet dziś gość patrzał czy jeszcze coś nie jest wybite. Co do tylnego lewego kola - 7 lat temu walnałem w rów i korzeń własnie tym kołem przez co trochę sie przekrzywiło, ale minimalnie. Od tego czasu parę razy zbieżność ustawiałam i zawsze było ok.
Moze ma ktoś wszystkie dane do ustawienia w r416 przód i tyl. Czy w r45 jest takie samo zawieszenie czy inne?
[ Dodano: Czw Lis 21, 2013 22:53 ]
jeszcze mi tak przychodzi do głowy ze może zamiast rovera 400 na kompie wybrać honde civic - z tego co pamiętam zawieszenie jest to samo wiec pewnie ustawienia tez będą takie same - zgadza się?
]
jeszcze mi tak przychodzi do głowy ze może zamiast rovera 400 na kompie wybrać honde civic - z tego co pamiętam zawieszenie jest to samo wiec pewnie ustawienia tez będą takie same - zgadza się?
civic aerodeck 5d - jak najbardziej to samo
ale! - jakbys nie ustawil byleby było symetrycznie - auto powinno jechać do przodu
u ciebie zwalone jest pochylenie tego jednego kola i to może mieć wpływ - kolejna kwestia to taka ze nie widać jakie jest wyprzedzenie sworznia zwrotnicy z przodu - może tu jest pies pogrzebany?
poza tym może przedni wahacz bujac się pod obciążeniem ( przod tyl ) - sprawdz to
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
co do pochylenia tylnego kola - tak jak pisalem mam tak od zawsze i nie bylo z tym nigdy problemu, a zbierznosc ustawiałem parę razy. Podjade jeszcze w poniedziałek - niech ustawi z civic aerodeck 5d i zobaczę, a jak nie to podjadę do innego który wcześniej robił i było ok. Co do zawieszenia - sprawdzam takie rzeczy na bieżąco i nie mam problemy z tulejami i co ciekawe sporo mam ich jeszcze oryginalnych z przebiegiem 330 tys i nie ma luzu
dobry jesteś, w moim pazdzierzu przy około 140 tys polowa się nadawala do wymiany, później wymieniłem jeszcze czesc, a teraz (220 tys ) z oryginalnych to mi zostały z tylu krótkie wahaczyki do zbieznosci i gorne wahaczyki poprzecze
auto cale zycie na polskich drogach ( kupione nowe w pl salonie )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
u mnie od 160 tys na polskich drogach. Sam sie dziwie ze tyle wytrzymują, ostatnio na szarpaku sam dokładnie oglądałem co i jak - i wyjątkowo wytrzymałe to zawieszenie
dobry jesteś, w moim pazdzierzu przy około 140 tys polowa się nadawala do wymiany, później wymieniłem jeszcze czesc, a teraz (220 tys ) z oryginalnych to mi zostały z tylu krótkie wahaczyki do zbieznosci i gorne wahaczyki poprzecze
auto cale zycie na polskich drogach ( kupione nowe w pl salonie )
U mnie 178tys km i 100% oryginał. Ok połowa km w niemczech resztę w polsce.
Ale szykują się z tyłu cukierki do wymiany na wiosnę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum