[R25] SW błędy
Autor
Wiadomość
Vigoslaw
Pomógł: 28 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 805 Skąd: Pruszcz Gdański Rover Coupe
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 21:03 [R25] SW błędy
Typ : GSi Rodzaj silnika : diesel Pojemnosc silnika : 2.0 Rok produkcji : 2004
Hej,
Czy ktoś może mi rozszyfrować błędy z diagnostyki?
Mam takie
P1335 - fuel pump position sensor malfunction
P1402 [81,90,14,2] - to znaczy, ze mam kilka? podobno coś z ładowaniem
P.s. mam do wymiany pasek alternatora
Czy się martwić?
Macie jakieś pomysły co sprawdzić, bądź naprawić?
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 21:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 21:22
P1402 - Problem z EGR błąd pomiaru dla EGR w ECU
P1335 skasuj go i zobacz czy sie znow pojawi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pią Lis 22, 2013 21:22
Vigoslaw , nie znam się ale moze kat wtrysku z pupy ? chodzi mi o to pierwsze, a jak pali z rana na zimno?
Vigoslaw
Pomógł: 28 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 805 Skąd: Pruszcz Gdański Rover Coupe
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 11:49
Remigiusz napisał/a: P1402 - Problem z EGR błąd pomiaru dla EGR w ECU
P1335 skasuj go i zobacz czy sie znow pojawi
Remi, odnośnie problemu z EGR, to jakoś ogarnąć, czy tylko skasować i olać?
Błędy skasowane, SW odpala rano od strzała, po przejechaniu 30 km znowu pokazał się zółty check silnika, czyli znowu wyrzuciło błąd
Chyba bardziej chodzi o ładowanie i alternator... czyli bląd z grupy P1335
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lis 23, 2013 12:36
egr tez potrafi wywalic check
Vigoslaw
Pomógł: 28 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 805 Skąd: Pruszcz Gdański Rover Coupe
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 08:18
Aktualizacja
Ogólnie to zauważyłem, że gdy przestaje się ślizgać pasek od alternatora, to zółta kontrolka chceck'a od silnika znika...
Możliwe, że tylko pasek tak broi?
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Brt
mgz insz.
Pomógł: 1052 razy Dołączył: 07 Cze 2004 Posty: 11396 Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 09:12
może i tak ... wymień go ... to jest kilka minut roboty z kanału (chyba, że masz osłonę silnika od dołu )
_________________ Pozdrawiam - Brt
Vigoslaw
Pomógł: 28 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 805 Skąd: Pruszcz Gdański Rover Coupe
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 11:07
Brt ,
Niespodzianka! SW ma pod spodem płytę
Ogólnie, to zabieram się za to jak pies do jeża
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 12:00
Vigoslaw napisał/a: Niespodzianka! SW ma pod spodem płytę
chodzi Ci o osłonę silnika?
Vigoslaw
Pomógł: 28 razy Dołączył: 15 Cze 2011 Posty: 805 Skąd: Pruszcz Gdański Rover Coupe
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 12:10
bociannielot ,
Tak właśnie fachowe określenie płyty to osłona silnika od dołu
p.s. Ogólnie to mam zamiar zrobić ją z blachy, bo plastik już ledwo zipie...
I.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
bociannielot
Moderator
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lis 28, 2013 12:11
Toż to nie jest niespodzianka .
krett
Dołączył: 23 Lis 2013 Posty: 16
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 20:58
siema
możesz napisać czym połączyłeś się z kompem z Roverka
mój mechanik za cholerę nie dal rady