Witam niestety z ostatniego zbiorczego zamówienia na poliuretany do naszych samochodów nic nie wyszło a kupywanie osobno wszystkich elementów z powerflexa mija się z celem (około 2 tyś zl komplet) uderzyłem do firmy poliuretany olkusz która wyrabia elementy poliuretanowe do różnych samochodów oczywiście poza r25/200 i zr.
Dogadałem się z nimi że w styczniu dostarczę im wszystkie elementy gumowe wraz zmocowaniami tzn. Tylna belka wahacze drążki łączniki poduszki itd na wyrobienie ich z poliuretanu po tym zabiegu mają zrobić pełny katalog do naszych bryczek
Pytanie moje tyczy się ile osób by było chętnych na dane elementy lub całe komplety
Problemem jest to że zbiórkę wykonać by było trochę wcześniej gdyż powiedzieli że czas wykonania może być około 2 miesięcy
I tu kwestia że lepiej by było gdyby zrobili już po kilka sztuk danych elementów niż później dla każdego od nowa ustawiali maszyny
Poprostu
Robimy do stycznia listę chętnych w styczniu zawożę im elementy mowią jaki czas i koszta robimy zbiórkę kasy (w pewnym sensie zabezpieczenie jak zamówię u nich większą ilość żeby nie było że ileś osób się wycofa i będziemy musieli za nich zapłacić) cały towar odbiorę u nich osobiście wraz ze swoimi elementami zawieszenia więc będzie odrazu widać jak zostały zrobione i porozsyłam do reszty
Średni koszt za element od 30-80zł w zależności od skomplikowania standardowe tulejki itd około 30zł u nas raczej nie występują tzw cukierki więc nie będzie raczej drożej niż 50zl za jakieś gumy i poduszki
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 29, 2013 08:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dodam jeszcze, że na hasło roverki.pl mamy 10% zniżki
Kupiłem tuleje z poliueratany do poduszek silnika (dolna i górna) i była MASAKRA!!! całe auto wibrowało!!! ZA TWARDE! Kupiłem normalne gumowe zamienniki + olejowa na górę i wszystko wróciło do normy.
Miałem zrobione całe tylne zawieszenie mojej Lancii Lybry na tulejach z Olkusza i zapomniałem co to jakiekolwiek naprawy.
Trzeba pamiętać tylko o tym żeby starać się skręcać zawieszenie po delikatnym opuszczeniu samochodu na kołach, bywały przypadki, że po krótkiej jeździe pękały tuleje lub wahacze po skręceniu wszystkiego na podnośniku.
Miałem zrobione całe tylne zawieszenie mojej Lancii Lybry na tulejach z Olkusza i zapomniałem co to jakiekolwiek naprawy.
Trzeba pamiętać tylko o tym żeby starać się skręcać zawieszenie po delikatnym opuszczeniu samochodu na kołach, bywały przypadki, że po krótkiej jeździe pękały tuleje lub wahacze po skręceniu wszystkiego na podnośniku.
bo to nie moze byc skrecone na amen. tuleja musi byc tak zrobiona zeby metalowa tuleja mogla sie obracac w tuleji z elastomeru, i nie mozna tego zepsuc skrecaniem na chama
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
I tak wytargam wszystko bo powiedzieli żeby im komplet dostarczyć
Belke wahacze stabilizator wszystkie mocowania skrzyni i silnika itd auto i tak wyjedzie dopiero na chwile w marcu lub kwietniu na przegląd wstawienie klatki i paru innych rupieci i wraca spowrotem na dokończenie i planowany wyjazd przeszłoroczny zlot oby letni
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum