Wysłany: Sob Sty 26, 2013 07:10 [R25] Demontaż świec żarowych
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam. Muszę wymienić świece żarowe bo źle pali , na kompie wyszło co najmniej dwie uszkodzone.
Mechanior stwierdził że aby wykręcić świece należy zdemontować pompę wtryskową. Czy to prawda , czy mnie wkręca miałem z ustawieniem jej tyle problemów że nie chcę jej ruszać . Proszę o info ktoś na pewno wymieniał
Pzdr
Ostatnio zmieniony przez szoso Sob Sty 26, 2013 09:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 26, 2013 07:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem ten sam problem kilka tygodni temu. Zdecydowałem się na wymianę wszystkich świec z demontażem pompy i teraz świeci mi się check od pompy (BĘDE MUSIAŁ NA NOWO JĄ USTAWIAĆ). Z tego co się później informowałem wystarczy wymiana 3 śwIec, a 4 która "koliduje" z pompą zostawić.
Starsze głowice L-serii miały tylko otwory na 3 świece żarowe i tej za pompa czasem w cale nie było. Nawet na dwóch dobrych będzie już całkiem ok palił w mrozy i bez żadnych tez się da odpalić do minus 15 tylko kręcić trzeba chwile
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 17:12
Super, dzięki za pomoc. Tak się domyślałem, ale zaskoczyły mnie te takie jakby metalowe przewody i dlatego się zastanawiałem . Czyli po zdjęciu czarnej osłony to one są od przodu. Jeszcze raz dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum