Wysłany: Sob Lis 30, 2013 19:15 [R200 98r 1,4 8v] Problem po HGF
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam. Mam kilka pytan .
Otoz wczoraj odebralem autko po wymianie uszczelki.
Zostala wymieniona uszczelka,olej,filtr,plyny.'
Moj mechanik twierdzi ze wymienil dwa razy olej i stwierdzil ze musze wymienic go jeszcze raz poniewaz jest dalej koloru kawy z mlekiem.
Do tego dochodzi nastepne pytanie o falujace obroty.
Otoz przed wymiana uszczelki po dluzszej jezdzie i wcisnieciu sprzeglo auto potrafilo zgasnac.
Natomiast od wczoraj obroty faluja na biegu jalowym nawet zaraz po odpaleniu auta.
Prosze o porade dotyczaca tej wymiany oleju,czy wymieniac go po raz kolejny i czy czyszczenie krokowca powinno pomoc tym falujacym obrotom
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 19:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sob Lis 30, 2013 19:34 Re: [R200 98r 1,4 8v] Problem po HGF
siejson napisał/a:
Witam. Mam kilka pytan .
Otoz wczoraj odebralem autko po wymianie uszczelki.
Zostala wymieniona uszczelka,olej,filtr,plyny.'
Moj mechanik twierdzi ze wymienil dwa razy olej i stwierdzil ze musze wymienic go jeszcze raz poniewaz jest dalej koloru kawy z mlekiem.
Do tego dochodzi nastepne pytanie o falujace obroty.
Otoz przed wymiana uszczelki po dluzszej jezdzie i wcisnieciu sprzeglo auto potrafilo zgasnac.
Natomiast od wczoraj obroty faluja na biegu jalowym nawet zaraz po odpaleniu auta.
Prosze o porade dotyczaca tej wymiany oleju,czy wymieniac go po raz kolejny i czy czyszczenie krokowca powinno pomoc tym falujacym obrotom
Dwa razy wymieniał olej i dalej woda w oleju? ja tego nie rozumię. Po pierwszej wymianie oleju z filtrem nie ma prawa być kawy z mlekiem. Coś mi się zdaje że ten HGF może być źle zrobiony.
Po drugie to na 99% masz problemy z silniczkiem krokowym.
chodzilo mi o to ze plynu nie ubywa wiec, chyba nie dostaje sie do silnika, da sie sprawdzic czy filtr jest nowy??
tzn czy po ogledzinach obudowy filtra da sie sprawdzic czy filtr jest nowy czy uzywany?
chodzilo mi o to ze plynu nie ubywa wiec, chyba nie dostaje sie do silnika, da sie sprawdzic czy filtr jest nowy??
tzn czy po ogledzinach obudowy filtra da sie sprawdzic czy filtr jest nowy czy uzywany?
możesz jedynie wykluczyć czy jest nowy. Bo jak stary to brudny,zakurzony itp a jak nowy to czysty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum