Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] problem z centralnym 1,8t
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] problem z centralnym 1,8t
Autor Wiadomość
jesaj 



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Lis 01, 2012 13:21   [R75] problem z centralnym 1,8t
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004

Chlopaki wiem ze temat poruszany byl juz na 100%. Mam nastepujacy problem:

Ogolnie centralny dziala, zamyka wszystkie drzwi bez problemu, lecz kiedy nacisne na pilocie otworz, otwiera sie wszystko oprocz drzwi przednich prawych od pasazera, dzieje sie identycznie kiedy chce otworzyc drzwi z przycisku wewnetrznego na tunelu. Podmienialem juz caly zamek w tych drzwiach na nowy, problem nie zniknal nadal to samo. Sprawdzilem dojscie pradu do zamka, wszystko gra. W momencie zamykania zamkiem trzesie wiec silownik jakby dostaje info ze ma otworzyc lecz sie to nie dzieje. Szesciopak wysylam na wskazany adres pierwszemu ktory trafnie mi to wytlumaczy, dokladnie co i jak bo ja sam juz nie wiem gdzie szukac. Co dziwne czasami jak przyciskam na pilocie otworz samochod daje sygnal klaksonem tak jak w czasie kiedy zamykamy auto a ktores z drzwi sa niedomkniete, dzieje sie to tylko czasami nie zawsze, ale i tak nie zmienia to glownego problemu, drzwi nadal sie nie otwieraja.
_________________
jesaj pozdro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 01, 2012 13:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Lis 01, 2012 19:40   

jesaj, ja sprawdziłbym czy nie jest uszkodzony któryś przewód ( zakładając, że drugi zamek jest dobry , nowy czy inny ? ). Trzeba odpiąć wtyczkę od BCU ( albo niebieską wtyczkę na prawym słupku pod tapicerką) oraz wtyczkę od zamka i przedzwonić przewody .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
jesaj 



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 10:04   

Na słupku środkowym?
_________________
jesaj pozdro
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 10:22   

jesaj napisał/a:
Na słupku środkowym?
nie nie,po prawej stronie przy nogach pasażera pod panelem gdzie leci instalacja.A zamek jest nowy czy inny używany ?.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
jesaj 



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 46
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 10:30   

Inny używany, ale na dziś będę miał następny, może trafił mi się też skopany.
_________________
jesaj pozdro
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 10:44   

jesaj napisał/a:
może trafił mi się też skopany.
wieksze prawdopodobieństwo niż to, że przewody uszkodzone , ale te dwie przyczyny są najczęstsze.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
urzendnik 



Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 36
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 15:06   podobny problem

Odświeżę nieco temat, bo mam podobny problem a kolega nie napisał jak się skończyła ta sprawa (ergo...czy został wysłany sześciopak?? :mrgreen: :mrgreen: ).

U mnie problem wygląda identycznie: Zamykam auto z pilota/kluczyka - zamykają się wszystkie zamki. Naciskam otwieranie raz - otwiera się zamek kierowcy (i oczywiście wlewu paliwa), drugi raz naciskam - otwierają się pozostałe zamki poza zamkiem pasażera z przodu. Wewnątrz zamykam przyciskiem na konsoli - zamykają się wszystkie poza drzwiami pasażera z przodu.

Jeśli kolega napoczynający temat mógłby opisać jak się przygoda skończyła - byłbym wdzięczny. Może znak ktoś rozwiązanie tej zagadki??
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Wrz 25, 2013 16:17   

urzendnik, a zamek już wymieniałeś w prawych przednich drzwiach?
Ja bym obstawiał jego. Ale możesz jeszcze zdjąć boczek i sprawdzić czy rygiel się podnosi jak otwierasz i opada gdy zamykasz.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Wrz 26, 2013 15:48   

100 % jeden z silniczków padł lub już ledwo zipie. Juz mi sie nie chce pisać co zrobić, bo już dwa razy to robiłem razem ze zdjęciami. Kup najtańszy zamek na allegro i podmień silniczki. np tu - dobra cena http://allegro.pl/rover-7...3534616359.html tu droższy ale bez kombinacji http://allegro.pl/rover-7...3551398775.html czy tu http://allegro.pl/rover-7...3558861650.html
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Wrz 27, 2013 00:21   

kerbi, po co ma podmieniać silniczki? ;) Przecież tutaj zamek do prawych drzwi jest tani jak barszcz i z powodzeniem można go włożyć bez przeróbek. Moim zdaniem robienie zabiegu z silnikami ma sens w przypadku europejskiego zamka drzwi kierowcy :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
kerbi 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 301
Skąd: Kraków



  Wysłany: Pią Wrz 27, 2013 04:43   

Jasne, masz rację :piwko: . Jak już kupisz zamek to na starym możesz poćwiczyć rozbieranie i przy okazji wyciągnąć jeden z silniczków działających, może się kiedyś przyda.
 
 
pavello200 




Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 109



Wysłany: Pią Gru 06, 2013 13:47   

witam,
mi tez nie działa tak jak w temacie z tym ze ściągnąłem schowek bo gdzieś wyczytałem ze tam jest cały mechanizm tym sterujący i patrze jest jakaś wtyczka odpięta na 3 piny.
Nie wiem czy tak ma byc czy gdzieś ona powinna być wpięta. Proszę o zerknięcie na zdjęcie jak sie ktoś orientuje. Dzieki

http://forum.roverki.eu/f...206_003_114.jpg
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z centralnym zamkiem
Kouek Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Sie 17, 2010 08:16
benola
Brak nowych postów [R75] Problem z centralnym zamkiem
pierce Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Kwi 10, 2009 17:27
Dziadek
Brak nowych postów [R75] Problem z centralnym i alarmem
pinki007 Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Lut 14, 2013 21:02
kaisor1
Brak nowych postów [R75] Problem z centralnym zamkiem
roadking Rover serii 75, MG ZT 15 Czw Cze 07, 2007 11:04
szudi
Brak nowych postów [R75] Nietypowy problem z centralnym
Voytec Rover serii 75, MG ZT 18 Sro Cze 13, 2012 16:35
Voytec



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink