R400 / 45 / ZS... Jedno i to samo.. Zreszta nawet trafiłem na taki climatronic w R400
No myślę jakbym się postarał to bym kupił gdzieś powypadkowego R z climatroniciem na przeszczep tylko czy jest sens bo mój cel na Ti to zrobić Lux fure.. Chce go doposażyć i zrobić optycznie na limuzynke (po prostu mało ich jest a ja jestem młody, mam czas i zapał i chce porobić bo jest inny niż te wszystkie civici i golfy a i porządniejszy)
Myślisz, że jest sens kupować jakiegoś R na dawce ? Nie chodzi tu o cene itd tylko czy części z 45 podejdą do 600 i czy po prostu nie będzie sytuacji, że kupie, rozbiorę a nic nie będzie do siebie pasowało i jedyne co zostanie mi to sprzedać dalej tylko rozebrane.. No bo jeśli nie dorwe nigdzie takiego zestawu jak na fotce powyżej to, to chyba jedna opcja na doposażenie w klimatronic..
Nie wiem jak to jest w 600, jak masz jak upchać panel sterowania oraz jest takie samo gniazdo na rezystory w dmuchawie to resztę się da bez problemu zamontować.
Wszystko inne to są tylko serwa to linek i czujniki temperatury
R400 nie zawsze ma wszystkie kable W 45/Zs przeważnie wszystko już było przygotowane
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Spoko.. To poszukam jakiegoś powypadkowego R45 w okolicy i pojade i się rozejrzę po aucie .. Ale zapaliłeś nutke nadziei, że bedzie climatronic i to taki którego jeszcze nikt nie ma haha
Dlatego chce się podjąć.. Kumpel zakładał do Prelude klimatronic (nawet nie miał zwykłej klimy) to mu to 4 dni zajęło.. Tutaj jest kilka kabelków to w weekend przy piwku myślę bym się obrobił a zawsze to coś czego nie maja inni (no kilka ori było ale b. mało) i wygoda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum