Wysłany: Wto Gru 24, 2013 18:07 [400] Urwany kabel od czego on jest?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam mam taki problem otóz zauważylem pod maską urwany przewód miedzy chłodnicą a alternatorem. Ktoś wie od czego on jest? Mam fotke tylko jakość nie bardzo ale mysle ze da sie cos zobaczyć. Z góry dzieki za odpowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 24, 2013 18:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zrób zdjęcie wtyczki bądź podaj ile ma pinów. Kabel może być do podłączenia do czujnika przy filtrze oleju , bądź jest kablem do halogenów. Leż nie musisz ich posiadać , instalacja była kładziona mimo tego ze ich nie ma. Jest jeszcze wyprowadzenie prądu z alternatora lecz inna wtyczka najprawdopodobniej. Masz tam jeszcze sondę pod kolektora ale kable są wyprowadzone bezpośrednio. Sprawdź jeszcze skąd ten kabel idzie - i podaj miejsce gdzie wchodzi w wiązkę bo gdzieś musi na pewno . Jak wisi od świateł to być może od silniczka regulacji lustrzanek w reflektorach. Bądź od klimy , no jest trochę możliwości. Musisz podać skąd wychodzi i dokładnie wtyczkę. Chłodnica jest chyba większa , to klime masz ?
Mam fotki wtyczki i gdzie wchodzi ten kabelek. A wychodzi on z pod alternatora dokladnie nie wiem skad ale pod alternatorem jest chyba pompa wspomagania i gdzies kolo niej wychodzi (jeżeli to pompa wspomagania bo jestem laikiem w tej kwesti). Mysle ze te fotki juz coś dadzą.
Tak jak napisał kolega Paweł sprawdź dokładnie sprzężarke bo zapewne kabel jest od niej. Pompa wspomy jest najzwyklejsza zwykłą pompą bez żadnych czyjników i dodatkow ,,city,, tak wiec od niej nie ma żadnych kabli. Sa jakieś czujniki przy filtrze oleju, chyba temp badz cisnienie. Od alternetora gdyby się urwał nie miał byś ładowania. Obadaj ten kabel, być może spadł z zapinki na pasek i sie przetarł. daj znać jak znajdziesz.
edytowany:
jestem na tel i nie chce załadować fotki. pozniej bede na kompie
prosty sprawdzian: odpal autko, włącz klimatyzację i teraz:
1. jeśli się załącza prawidłowo to usłyszysz cyknięcie sprzęgiełka w sprężarce;
2. sprawdź "naocznie" czy kręci się koło pasowe sprężarki (najniższe widoczne z góry) ALE czy kręci się całe, łącznie ze środkiem, czy tylko zewnętrzny pierścień napędzany paskiem wielorowkowym - tak będzie gdy nie dochodzi prąd do elektromagnesu.
Osobiście obstawiam 2-gą opcję. W lecie sprawdzałem sprężarkę (właściwie elektromagnes) podając 12v tam, gdzie Ty masz urwane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum