Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam serdecznie,
zwracam się do Was o pomoc w zlokalizowaniu sklepu, w którym będę w stanie nabyć (w rozsądnej cenie) piastę/zwrotnicę na prawy przód do mojego roverka.
Od kilku miesięcy walczę z biciem/punktowym piszczeniem w prawym kole, gdyż w pierwszej fazie byłem przekonany, że problem stanowiła skrzywiona nowa! tarcza hamulcowa.
Po wymianie na kolejny komplet stwierdziłem iż mam kompletnego pecha zacząłem szukać problemu w uszkodzonej oponie, źle wywarzonych alusach i ogólnie problemu z felgami. Jednak ostatnio, po sprawdzeniu wszyskiego, zwrócono mi uwagę na jeszcze jeden fakt, a mianowicie mozliwe skrzywienie piasty w zwrotnicy i bingo, po ponownym zdjęciu klocków i tarczy mogłem zauważyć bez specjalnego sprzętu, że moduł piasty do którego mocowana jest tarcza, odchyla się punktowo na oko +/- ok.1-2mm.
Dodam, iż ostatnio po użytkowaniu auta rozsypało się łożysko, które było niecałe dwa lata temu wymieniane.
Czy możecie mi coś polecić? Na kilku popularnych sklepach internetowych nie znalazłem nic poza łożyskami.
A może macie jeszcze inne pomysły co może być przyczyną?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Kigent
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 07, 2014 14:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki za podpowiedź, zapomniałem o tym sklepie internetowym.
A ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób przebiega wymiana flanszy/piasty koła?
Czy łożysko jest 'wciskane' za pomocą praski w zwrotnicę koła, następnie flansza/piasta koła 'wciskana' jest w łożysko (wewnętrzną część łożyska) a następnie wprowadzana jest półośka, po czym całość skręcana jest nakrętką zabezpieczającą całość?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum