Wysłany: Sro Sty 22, 2014 23:07 [R25] 2.0i DT szarpanie podczas jazdy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,jestem tu nowy więc bardzo proszę o wyrozumiałość.mam taki problem z moim Roverkiem - mianowicie zakupiłem go jakieś dwa miesiące temu i wszystko było git, ale teraz pojawił się problem-auto czasem szarpie podczas jazdy ale nie zawsze-zwylke na wyższych biegach (od 3 wzwyż)niezależnie czy przy jednostajnych obrotach i prędkości czy podczas przyspieszania szarpnie kilka razy i przestanie i za chwilę od nowa. czasem zdarzy się to raz na 50 km a czasem 10 razy na 50 km zazwyczaj jak jest wilgotne powietrze (mgła, deszcz) ale przy słonecznej pogodzie też się zdarza. przepatrzyłem i wyczyściłem kostki koło pompy, zmieniłem filtr paliwa (bosch), próbowałem odpiąć przepływkę, wymieniłem wężyki paliwowe ale problem pozostał.silnik na wolnych obrotach pracuje równo, obroty nie skaczą, nie kopci, nie bierze oleju, moc ma właściwą.może ktoś miał podobny problem i pomoże?. jest to Rover 25 2000rok 2.0 IDT 101KM Dodam jeszcze że auto zaczęło ciężej palić-świece sprawdzone i są ok
[ Dodano: Sro Sty 22, 2014 23:07 ]
czy naprawdę nie ma nikogo kto by miał podobne objawy?
Ostatnio zmieniony przez benek86 Wto Sty 21, 2014 23:33, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 22, 2014 23:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wyczyściłem to sitko i przy okazji smoka w baku. przejrzałem całą instalację, wzystkie kostki przy silniku i wygląda w porządku. co jeszcze mogę zrobić?bo niestety nadal przerywa
on przerywa tylko podczas jazdy najczęściej podczas przyspieszania na czwartym lub piątym biegu. na postoju chodzi równiutko i nie przebiera w obrotach.podczas przerywania nie kopci nic kompletnie. jedynie od czasu jak zaczął przerywać to ciężej pali-wcześniej palił od kopa a teraz musi przekręcić silnikiem.świece są 100 % sprawne i grzeją
Miałem dokładnie te same objawy i u mnie była to uszkodzona wiązka... Popatrz dobrze może coś przeoczyłeś, rozepnij kostke od pompy zobacz styki wepnij mocno.
może pomerdałem kostki chodzi mi o taką dużą okrągłą, od niej idą chyba dopiero kable na kostke do pompy, dalej (chyba) na ten potencjometr od gazu i po obudowie rozrządu do czujnika oleju egra i czujnika od klimy jakiegoś. Ta kostka jest dokładnie pod wężem lewym od intercoolera obok alternatora.
benek86, Sprawdziłeś ten czujnik CKP czy nie, wiązkę można wykluczyć w IDT bo jak by tam coś było to by tez trudno odpala albo w cale i check by wywalił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czujnik podmieniłem od kolegi bo ma taki sam silnik w hondzie ale nic się nie zmieniło.a jeśli chodzi o palenie to gorzej pali od czasu jak zaczął szarpać.wcześniej palił na dotyk a teraz musi chwilę pokręcić tak ok 5 sekund
[ Dodano: Czw Sty 30, 2014 19:21 ]
niezależnie czy ciepły czy zimny,chyba że odpalam parę minut po wcześniejszym zgaszeniu to pali ładnie a jak minie pół godziny to już kręci. check nie wywala nic, na komputerze też nic nie pokazał
[ Dodano: Sro Lut 05, 2014 20:43 ]
piszę bo chwilowo problem znikł. nie wiem czy pomogło poruszanie wtyczkami czy coś innego, czy po prostu mróz i suche powietrze (bo przy ładnej pogodzie nie przerywał tylko na deszczu lub mgle)ale narazie jest dobrze. jak zacznie znów coś się dziać to będę pisał. bardzo dziękuję osobom które pisały co to mogło być. pozdrawiam wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum