Wysłany: Nie Lut 02, 2014 20:22 [R75] Problem z odpalaniem
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam
Od 2 tygodni mam problem z odpaleniem auta,problem zaczął się tym że samochód odpalał lecz gasł po chwili,do momentu kiedy przestał odpalać w ogóle.W tym samym czasie kiedy samochód przestał odpalać,przestał też działać zamek centralny z kluczyka,lecz wydaje mi się że to przez akumulator który się rozładowywał po kręceniu go 2-3 razy.Zacząłem od sprawdzenia zaworu zwrotnego paliwa,taki czarno-biały,przepuściłem go przez kompresor i działa on poprawnie przepuszczając powietrze w jedną stronę.Następnie sprawdziłem pompę paliwa w baku,i po rozmontowaniu jej okazało się że stopił się silnik wraz ze szczotkami,kupiłem nowy wkład,zamontowałem z powrotem,samochód odpalił od ręki,jezdził tak 3 dni i wystąpił ten sam problem co wyżej lecz naturalnie pompa w baku nadal działa.Zacząłem sprawdzać druga komorę baku i wydaje się być wszystko ok,tylko dziwi mnie że przez żaden z wężyków nie leci paliwo.Przeszedłem do pompy obok aku,paliwo podawane pomiędzy pompą a filtrem pluje i wydaje odgłos jakby było zapowietrzone.Sprawdziłem pompę pod 12v i działa poprawnie.Mechanik poprzedniego właściciela zamontował zawór "Non return Valve" pomiędzy pompą paliwa obok aku a filtrem paliwa,o to zdjęcia:
Dodam że po zakupie samochód jezdził ponad pół roku,miałem kilka problemów z brakiem paliwa,ponieważ wskaznik pokazywał dziwne rzeczy.W obu komorach wydaje się być ponad pół,więc paliwo jest.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 02, 2014 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź bezpieczniki. Czy nie ma wody w podszybiu i nie zalało kompa. Czy wiązka idącą w lewym błotniki nie jest przetarta. W dieslu jest jeszcze zawór CR wyczyść. A może po prostu trzeba filtr paliwa zmienić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Filtr paliwa był w tym czasie wymieniany dwa razy,wiec to na pewno nie filtr,zawór CR jest właśnie następną rzeczą którą chciałem sprawdzić,dzięki za odpowiedz,jakby coś się zmieniło to dam znać.
[ Dodano: Pon Lut 03, 2014 15:45 ]
Mam pytanie,czy ktoś się orientuję jak dokładnie powinien wyglądać przepływ paliwa na filtrze w baku?bo u mnie z żadnej rurki nic nie leci.
[ Dodano: Sro Lut 05, 2014 22:04 ]
Okazało się bak był brudny od jakiegoś szlamu,a wkład wymienny do pompy który kupiłem miał na końcu wbudowane sitko,a oryginalnie pompa miała je nakładane,więc rekomendował bym montować to sitko również,gdyby ktoś kupił taki sam wkład,filtr w drugiej komorze też był pełen tego czegoś,wiec wszystko wyczyściłem i teraz pali wszystko ładnie.Został tylko problem z otwieraniem i zamykaniem z pilota,wie ktoś może jak się za to zabrać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum