Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam zakładam nowy temat ponieważ brak odpowiedzi na mój problem. Zima już prawie za nami, a jak były mrozy -15 to zatkana odma i wywaliło korek, a dwie poprzednie zimy to samo wybijało korek (zaślepkę) wałka rozrządu. Panowie i Panie, nie którzy domyślają się że montaż owych korków to po prostu wsadzić na miejsce tego co wybiło. Jak próbowałem zeszłej zimy wsadzić korek na miejsce to nie dość, że ciasno to jak mocno przycisnąłem to korek uszkodziłem (przebiłem tą gumkę na środku, a jak już był uszkodzony to na siłę próbowałem i w końcu cały popękał plastik).
Czy do montażu muszą być spełnione jakieś konkretne warunki jak na przykład
-silnik zimny , ciepły ?
-korek podgrzany (jakimś sposobem), schłodzony ?
-korek lub gniazdo montażu posmarowane lub czyste od smarów?
Konkretne odpowiedzi i rady mile widziane nie domysły.
Ostatnio zmieniony przez kolas200 Sob Lut 22, 2014 13:42, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 07, 2014 19:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kolas200 ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum