Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Ktoś z was posiada odpalanie z pilota bądź zastanawiał się nad tym?
Więc to co było by potrzebne to... i tutaj parę opcji:
1.
http://allegro.pl/alarm-m...3851492856.html
ma wiele funkcji ale ma też odpalanie z pilota
2.
http://www.elmax-alarmy.p...duplikat-1.html
za pomocą tego można też odpalić samochód
A tutaj jest schemat zrobiony przeze mnie, żeby miec podgląd co i gdzie miało by iść.
problemem był by immo, ale i jego dało by sie ominąć przez włożenie samej kostki z pilota gdzieś blisko stacyjki.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 03:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 11:25
immo można całkiem wywalić,do tego potrzeba czujnik na skrzynie,podłączenie do alternatora aby przestał kręcić po odpaleniu i jeszcze czasówka ile max może kręcić rozrusznikiem bo chyba nie chcesz zrobić tak ,że kręci kiedy trzymasz przycisk??
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
w ptk 2 masz sterownik elmax ma on pare opcji pracy a jedna z nich co by mnie interesowała to :
włącz/wyłącz - naciśnięcie przycisku na pilocie powoduje załączenie odpowiadającego mu przekaźnika.
Kolejne naciśnięcie tego przycisku powoduje wyłączenie przekaźnika.
Kanały pracują niezależnie. Mogą być dowolnie niezależnie włączane i wyłączane.
Czyli 1 guzikiem w pilocie włączam zapłon i po jego ponownym naciśnięciu zapłon się wyłącza
2 guzikiem włączam rozrusznik i naciskam go ponownie jak samochód odpali żeby wyłączyć rozrusznik.
Cała operacja wyglądała by następująco.
Samochód zostawiam na ręcznym i luzie bo jak nie dostanie przekaźnik masy z sygnalizacji zaciągniętego ręcznego to poprostu zapłon się nie włączy.
Następnie naciskam 1 guzik w pilocie od zapłonu, potem naciskam 2 guzik w pilocie od rozrusznika i jak odpali to naciskam go znowu i rozrusznik przestaje działać, samochód odpalił.
Naciskam 1 guzik w pilocie, zapłon się wyłącza, samochód gaśnie.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 15:17
nie lepiej zrobić to na 1 guziku?? przyciskasz raz włącza sie zapłon,po zgaśnięciu odpowiednich kontrolek zaczyna kręcić rozrusznik i przestaje kiedy odpali lub w razie awarji po 5sekundach
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
na 2 guzikach mam pewniejsze i łatwiejsze bo nie muszę robić przekierowań ani układów czasowych. po prostu jak odpali to naciskam 2 raz i przestaje kręcić. Łatwie i proste.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Lut 06, 2014 16:32
kiedyś miałem golfa 3 i odpalał mi na zbliżenie magnesu do kokpitu miałem to rozbudować o centralke z pilotem ale sprzedałem auto i kombinacje sie skończyły
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum