Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Falujące obroty/ gasnący silnik/ duszenie się.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Falujące obroty/ gasnący silnik/ duszenie się.
Autor Wiadomość
Mr.Oven 



Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 25



  Wysłany: Nie Sie 14, 2016 16:57   [R75] Falujące obroty/ gasnący silnik/ duszenie się.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Witam
Jest problem z roverkiem,a mianowicie.
1.Po odpaleniu (na benzynie lub gazie) jeżeli się go nie przegazuje to za chwile zgaśnie od tak sobie.
2. Podczas redukcji biegu 5/4,4/3... przydusza się,jakby gdzieś coś nie dochodziło lub się zatykało. Czasami jest tak,że jak się zredukuje bieg i wcisne pedał gazu w podłoge to nie załapuje tego dopiero po chwili dostaje "kopa".
3. Czasami obroty w trakcie postoju faluja max 1000. Czasami jest tak,że auto zostaje w obrotach 1000.
Byłem u gazownika, powiedział że wszystko jest w porządku. Mechanicy mówią też,że wszystko ok,a mi się to nie podoba i chciałbym,aby auto chodziło jak powinno.

Bardzo proszę o odpowiedź i pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam :lol: !
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 14, 2016 16:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 14, 2016 20:00   

:hm:
Komputer, kabel, Toaf. Zeskanuj auto, po błędach może do czegoś się dojdzie, bo tak z opisu to strzelanie w ciemno.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
ARTUR1983 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 177

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 14, 2016 20:27   

U mnie jest podobnie ale tylko na gazie.
 
 
 
Mr.Oven 



Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 25



Wysłany: Nie Sie 14, 2016 20:28   

ARTUR1983 i byłeś z tym u mechanika?
 
 
Apolyon 




Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 74
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Sie 15, 2016 01:32   

Objawy miałem podobne - brak falowania obrotów ale lekko się dusił przy redukcji (automat i wyprzedzanie, zakręty), wymiana cewek rozwiązała problem. (Pół roku wcześniej wymieniałem kable i świece, a cewki zostawiłem)

Ale tak jak dzelo23 mówi - może komp podpowie więcej i na pewno wskaże dokładniej, bo u mnie pomogły cewki a ręki nie dam sobie uciąć, że u Ciebie będzie to samo.

Offtop: Przy okazji zapytam, bo właśnie się zbieram podpiąć mojego R do kompa - jaki kabel dla benzyniaka 1.8 kupić i ile takie cudo kosztuje?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75] 2.0 gasnacy silnik a czujnik ABS
grzes07 Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Lis 10, 2013 20:19
grzes07
Brak nowych postów [R75] gasnący silnik i problem z klimą
Jamal Rover serii 75, MG ZT 10 Sob Lip 14, 2012 13:19
Pieta
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty
dariusz152 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lip 21, 2010 11:08
apples
Brak nowych postów [MG ZTT] Falujące obroty
REMO Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Kwi 16, 2009 15:35
REMO
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty CDT
wojtekmil Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Paź 25, 2012 07:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink