no dokładnie, powinien garnki klepać a nie silniki naprawiać kserii się młotkiem i przecinakiem nie naprawi, trochę kultury technicznej i wiedzy by się przydało
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
stawiasz trupa na kanale, zrywasz miske + czapke
odkręcasz stopki korb, tlok + korba w gore i voila! robisz z pierścionkami co chcesz
a w naszej kochaniutkiej k-serii: to co powyższe + zdjąć magistrale olejowa ( 3 srubki? , ze szpilek do głowicy + jakies tulejki + nakrętki porobić sobie blokady żeby przytrzymać tuleje na miejscu i dopiero cos można dzialac
roznica jest : trzeba trochę glowy uzyc
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
żeby ich nie wyjac z bloku bo będziesz miał dodatkowa zabawe - dokładnie to one nie mogą być nawet ruszone - jak silnik nie zrzucal plynu do oleju to znaczy ze tuleje sa szczelnie wklejone i lepiej tego nie ruszac
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:32
silnik wpierdziela ogromne ilości oleju, ale jutro będę wiedział co i jak z tymi pierścieniami
ale moc trzyma, potwierdzone hamowania.
I wszystkim wyżej co pisali to nie jest to taka prosta sprawa wymiana tych pierścieni.
powiem ci tak, jeśli trzyma moc to nie bardzo posadzalbym pierścienie
jeżeli nie masz jakiejś kosmicznej warstwu nagaru na denkach tloka i na tulejach widać honowanie to zaczalbym od głowicy
jak sa prowadnice zaworowe ( zwłaszcza na wydechach ) wyciepane to silnik dość mocno się tamtędy karmi olejem, a przy przebiegach ponad 120-150 tys zaczyna się prowadnica zuzywac dość szybko
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 22:43
głowice oddałem do remontu, mają mi w niej zrobić wszystko. Jutro ją odbieram, ale jak mam wszystko na wieszku nie zaszkodziło by wydać 300 zł więcej i wymienić te pierścienie
ale jest tez faktem ze w tych silnikach zespol: tlok + tuleja + pierścienie + wal korbowy sa wykonywane z naprawdę zajebistych materiałów i jak nie były przegrzane to sa w stanie niemalże fabrycznym przy przebiegach rzedu 250 tys km
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Pomógł: 35 razy Dołączył: 12 Paź 2012 Posty: 456 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Mar 06, 2014 00:03
spider napisał/a:
99% zostało wszystko przegrzane
tak mi się wydaje
Jak na głowicy pojawiły się odgniecenia wokół komór spalania to nie ma sensu jej zakładać z powrotem.
Zerknij też na wysokość tulei cylindrowych. Powinny wystawać ok. 0.09-0.11mm. Jeśli są na równo to jeszcze pojeździ, ale poniżej niestety...
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Czw Mar 06, 2014 15:30
Tuleje + tłoki + pierścienie kupiłem nowe OEM.
Za bardzo dobre pieniądze. Zastanawiam się czy poszukać jakiś doprężających tłoków, ale swoje minimalnie przerobić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum