Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:06 [R45 idt] cieknie z rury płyn
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Koledzy,
czy ma ktoś jakiś patent jak zatamować wyciek z rury gumowej takiej (2gi obrazek)
Na odcinku zaznaczonym czerwonym okręgiem od strony trójnika, zrobiło się przetarcie. naprawiłem to prowizorycznie wycinając przetarcie z dwóch stron + króciec stalowej rurki + 2 opaski zasiskowe. Niestety, po pół roku płyn ucieka i właśnie tędy, spomiędzy opasek przy króćcu (pierwszy obrazek)
Używka, cała ta rurka kosztuje 70 zł (górna i dolna część). Ma ktoś może tylko tą dolną z rozdwojeniem odstapić za rozsądne pieniądze.
Albo, ma ktoś jakiś patent jak to skutecznie naprawić? Przecież nie nad kilometra taśmy Mcgyvera?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 04, 2014 21:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Poszukaj np. na allegro ogłoszeń typu "rover na części".
Osoby takie najczęściej nie są obeznane do końca co ile kosztuje i można fajne rzeczy za prawie darmo dostać.
Ja np. tak dorwałem cewki zapłonowe, kolektor ssący, przepustnicę, czujnik podciśnienia, czujnik wałka rozrządu oraz wtryskiwacze za 50zł z dostawą i to z auta z 2004r.
Mialem ten sam problem u kolegi ale jemu pękł na całej długości górny waz
A ze na szybko takie coś do Rovera za granica dorwać kupiłem uniwersalny waz olejoodporny do płynu chłodniczego Serednica tych węży jest 38mm. Stalowy króciec nie jest dobry lepszy są gotowe mosiężne 1,5 Cala i to w tedy ładnie trzymać będzie.
Ja na przyszłość wiem ze te orig węzę jak pękną już nie zamienię nigdy z powrotem na originale tylko wlecą coś z silikonu. Metr silikonowego zbrojonego 38mm kosztuje około 70zl
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Mozna kupić tronik plastikowy jaki jest u góry, są takie ze ma z dwóch stron 38mm a z jednej mniejsze, poszukaj sobie w katalogu ze strony Tubes International takie coś
Ale tego rozgałęzienia żeśmy nie ruszali akurat
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
dobra, to jutro skakam do instalacyjnego po króciec miedziany do tego dwie opaski zaciskowe ale porządne na śrubę i będzie, zastanawiam się czy owinąć to jeszcze taśmą samowulkanizacyjną?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum