Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Lut 20, 2014 13:33
spider, wg mnie zamienił stryjek siekierkę na kijek, nie lepiej 2.0t chociaz, moc konkretna i silnik bardziej rozwojowy (przy podobnych raczej kosztach)
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Czw Lut 20, 2014 19:26
mój silnik 1.8 VVC ledwo żyje, więc w sumie jestem zmuszony do zmiany lub regeneracji tego.
A mam 100% pewniaka 1.8T a 2.0T ładnego w dobry stanie to z świeczka można szukać.
Coś kiedyś czytałem na angielskim forum o takim swapie.
Dołączył: 02 Lis 2013 Posty: 134 Skąd: Legionowo, Warszawa
Wysłany: Pią Lut 21, 2014 12:36
zgadnijcie ile wypił mi oleju na 3 tyś km?
Mechanik mi powiedział, że prawdopodobnie sworzeń tłokowy puka plus pukanie szklanek
Wiec wymiana samych szklanek masz ponad 1 tyś zł, plus uszczelka, robota, przydaloby się pierścienie wymienić. Nie opłaca się mi robić tego VVC chodz moc trzyma
Edycja: Proszę nie używać wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Lut 21, 2014 18:08, w całości zmieniany 1 raz
zgadnijcie ile ojebał mi oleju na 3 tyś km?
Mechanik mi powiedział, że prawdopodobnie sworzeń tłokowy puka plus pukanie szklanek
Wiec wymiana samych szklanek masz ponad 1 tyś zł, plus uszczelka, robota, przydaloby się pierścienie wymienić. Nie opłaca się mi robić tego VVC chodz moc trzyma
Po co do wymiany szklanek uszczelka ? I kto Ci zkwotował 1000zł za wymianę szklanek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum