Wysłany: Nie Mar 16, 2014 13:33 [R400] Zgubiono klucz. Automatyczny dekoder do immo? Pomocy
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich.
Zgubilem jedyny klucz i pilot jaki mialem do swojego rovera 400 i jestem uziemiony
Nie wiem co począć.. Nie zdawałem sobie sprawy że zgubienie go przysporzy mi tyle kłopotów..
Specjalista ktory w magiczny sposób go otworzyl i pomogl mi go wepchnac do garazu powiedział ze to koszty rzędu 600 zł
Niestety nie posiadam tyle, czy znacie jakieś tańsze rozwiązanie bo jestem zielony w tym temacie?
Może całkowite wyłączenie immo i dorobienie klucza?
można zdemontowac wkladke z drzwi i pojsc tam co klucze dorabiają , ja tak dorabialem do roverka klucz i zaplacilem 100 zl. , co do immo to tylko pilot i kodowanie , chyba ze calkowite zdjecie immo ale to tez kosztuje ...
Skąd jesteś?
Najtańsza opcja to dopisać drugi pilot do immo.
Nowa Sól, okolice Zielonej Góry.
Rozmawiałem ze specjalistą od zamków - powiedział że dorobi z wkładki - koszt 50 zł także nie jest źle, problem w tym ze on już sie immo nie zajmuję i nie może mi pomóc.
Orientujecie sie jaki jest koszt dorobienia nowego pilota? z uwagi na niski budżet szukam miejsca gdzie mógłbym to tanio zrobić, znacie takie miejsca?
No i co sądzicie o tym filmiku powyżej?
Total Cost 59.99 € + 27.84 € = 87.83 € - warto?
https://www.youtube.com/w...player_embedded - komentarze zablokowane, wiec podejrzane jakies
Dzieki Ci dobry człowieku..
Z tego co widze to wymiana nie będzie skomplikowana, jestem w stanie sam to zrobić bez specjalistycznego sprzętu?
Ciekawe ile mechanik zażyczyłby sobie za wymiane bo jak drugie tyle to nie wiem czy to będzie najtańszy sposób.
jestem w stanie sam to zrobić bez specjalistycznego sprzętu?
.