Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zr 160] Stukanie i mniejsza moc po remoncie ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zr 160] Stukanie i mniejsza moc po remoncie ?
Autor Wiadomość
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Czw Mar 20, 2014 19:16   [mg zr 160] Stukanie i mniejsza moc po remoncie ?
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Witam . Kupiłem niedawno MG ZR z rozebraną górą silnika . Zmieniałem w nim głowice bo stara miała pękniecie . Głowice kupiłem uzywaną ale oddalem ją do szlifierza , zmieniłem zawory ssace komplet, szlifowanie wszystkich gniazd, płaszczyzne tez , po złozeniu samochodu przez mechanika silnik chodzi jak diesel, stuka cos po prawej stronie , czytałem troche na ten temat i wiem ze duzo samochodow tak chodzi, ale przeciez robilem remont całej gory silnika...? rozrzad ustawiony dobrze i vvc według mechanika tez bo rozbierał to i sprawdzał dwa razy . ponad to jak porównuje jego osiagi 0-100 km/h z innymi z youtube to wydaje sie byc wolniejszy. rozpedziłem sie nim do 190 km/h i to z ledwoscią, od 150 przyspieszał bardzo wolno w porownaniu do tych filmow z youtube. Na 5 biegu przy 2,5k obrotów dodając gazu słychać ze zaczyna bardziej buczeć i delikatnie zaczyna przyspieszac. Lepiej od niego przyspiesza Fabia 1.4 moich tesciow... co mi doradzicie ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 20, 2014 19:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Mar 20, 2014 19:19   

sprawdzić czy ma jeszcze kompresje, oraz sprawdzić prawidlowosc ustawienia rozrządu

przy ilu obrotach masz odcięcie?
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Czw Mar 20, 2014 21:06   

odciecie mam przy 7k obrotow. a kompresje musi miec bo oleju mi nie bierze, jezdze nim juz 2 tygodnie i stan jest caly czas taki sam.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 21, 2014 00:59   

Na moje oko niefachowca źle ustawione VVC.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Mar 21, 2014 09:48   

a co ma kompresja z pobieraniem oleju? mówimy o przypadku kiedy zawory sa pogięte :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Pią Mar 21, 2014 10:08   

głowica swiezo po remoncie wiec nie sadze aby były pogiete . chyba zmusze sie i sam rozbiore vvc aby sprawdzic poprawnosc ustawien.
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Mar 21, 2014 15:20   

wszystkie VVC trochę klepią, niektóre głośniej. co do mocy 160 naprawdę daje radę i jak fabia 1.4 to nie jedzie... :D
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Mar 21, 2014 21:20   

wirus-exe napisał/a:
głowica swiezo po remoncie wiec nie sadze aby były pogiete . chyba zmusze sie i sam rozbiore vvc aby sprawdzic poprawnosc ustawien.


jak ci meches cos poknocił ( nie daj boze :P ) to tymi prostymi zaworami niekoniecznie :)

sprawdz, niewiele cie to będzie kosztowac
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 21, 2014 21:28   

wirus-exe napisał/a:
chyba zmusze sie i sam rozbiore vvc aby sprawdzic poprawnosc ustawien.

To może okazać się pomocne
http://www.touchepower.talktalk.net/VVC_Timing.htm

a to jako ciekawostka
http://www.youtube.com/wa...e&v=P2sYBZ4uyy4
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
spider 



Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 134
Skąd: Legionowo, Warszawa



Wysłany: Nie Mar 23, 2014 21:13   

Mam to samo w sumie, mi klepią na 100% szklanki.
VVC mój zbiera się w sumie tylko do 4 biegu i odciecia czyli 190 km/h.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 26, 2014 10:43   

Wirus daj znać co z autkiem było.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Pią Mar 28, 2014 23:05   

jak narazie osłuchałem silnik stetoskopem, i wychodzi na to ze jesli stoje na przeciwko samochodu to stuka mi po prawej stronie tylko na pierwszym cylindrze. być moze to szklanka . rano przy odpalaniu gdy olej jest gesciejszy chodzi ciszej, pozniej po około 2-5 minutach juz zaczyna byc glosniejszy, jak diesel. Co do mocy silnika to muze wymienic przewody wysokiego napiecia bo mam gdzies przebicie napewno moze to powod tego ze nie zbiera sie jak powinien, plus do tego pojawiła sie nieszczelnosc ukladu wydechowego . wydech zrobie jutro ale przewody musze zamowic... moze polecacie jakiegos sprzedawce? bo na allegro nie mam pewnosci czy zamowie napewno te ktore trzeba.
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 28, 2014 23:31   

A wypompowałeś olej ze szklanek? Przed założeniem wałków powinno się rozebrać szklanki i opróżnić je z oleju bo mogą podpierać zawory.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Sob Mar 29, 2014 19:10   

Wiesz, glowice odebrałem ze szlifierni po kompletnym remoncie, była cała rozberana i skladana do kupy wiec mysle ze nie było tam oleju .

[ Dodano: Sob Mar 29, 2014 19:10 ]
Sciagnalem sobie aplikacje ktora mierzy przyspieszenie 0-100 km/h i pokazała mi 9.6s, troche mało jak na silnik po remoncie...
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 30, 2014 17:58   

Podlinkujesz apkę? Jeśli android ofkoz :wink:
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Mar 31, 2014 20:55   

wirus-exe, jak szklanki Ci stukają to z czasem się uklepią i przestaną. Przewody zanim wymienisz to sprawdź je wieczorem czy napewno mają przebicia bo jak nie to szkoda kasy.
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 16:56   

w Google Play wpisz sobie 0-100 :) CarPerf lite :) . Stawiam ze to szklanki bo z rana gdy jest zimny i olej gesty to cichnie te stukanie i pojawia sie po zagrzaniu . Stuka mi juz tak 2 tys. km.
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 21:59   

wirus-exe, mi przestały stukać po 30 tys gdzieś, ale na początku to stukały nawet na zimnym :shock: to była masakra. Kompresje będziesz sprawdzał?
_________________
Lubię roverki, jeszcze bardziej rowerki.
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 14:51   

wirus-exe napisał/a:
w Google Play wpisz sobie 0-100 CarPerf lite

He, he fajna apka :)
Test Drive się odbył i gdybym poprawił start, to pewnie poniżej 9s by się udało.
Ależ mi nogi latały! :głupek2:

 
 
wirus-exe 




Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 11



Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 22:01   

tak sprawdze kompresje tylko musze znalezc czas aby podjechac do mechanika i to zrobic, bo sam nie mam przyrządu do mierzenia :( . Przewody wymieniłem i na benzynie chodzi elegancko, jak przełącze na gaz to przy dodawaniu gazu ma przebicie (swiece sa dobre na 100%) mysle ze do zmiany są te guny na cewkach bo widać po nich ze są juz zmeczone, wie kros moze czy mozna kupic same gumy ? bo z tego co dzwoniłem po hurtowniach z czesciami to maja jedynie komplet z cewkami po 220 pln za szt. wiec cena jest zaporowa...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R216 Si 97r] Mniejsza moc na 1 i 3 biegu
nocny_marek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Cze 10, 2008 21:04
nocny_marek
Brak nowych postów [R216 Si 1.6 Benz 97r]źle poskładali rozrząd, mniejsza moc..
nocny_marek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lip 16, 2008 19:10
nocny_marek
Brak nowych postów [MG ZR] Wycieki po remoncie głowicy
flow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Cze 24, 2018 02:25
flow
Brak nowych postów [R 25] Po remoncie pompy wtryskowej nie pali
wolian Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Lip 06, 2016 12:40
Remigiusz
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] Problemy po remoncie głowicy
hudy23_1985 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Wto Gru 15, 2009 18:44
hudy23_1985



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink