Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] "Kierownica się nie kręci"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] "Kierownica się nie kręci"
Autor Wiadomość
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



  Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 21:53   [MG ZT] "Kierownica się nie kręci"
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Jak w temacie, - Jadąc sobie nagle odczułem silny opór w kiero podczas jakiegokolwiek ruchu.. nawet na prostej drodze. Myślałem że mam kapcia, ale jednak nie. Problem w większym lub mniejszym stopniu się nasilał. Skończyło się na tym że jak już wracałem do domu to musiałem się całym cialem zawisać na kiero że skręcić.
POMOCY!
PS maglownica? wspomaganie? , zaglądałem kilka tyg temu. płyn w układzie norma.

( jeszcze taki mały ot"
przy 120 wpada mi auto w wibracje. założyłem nowe felgi-proste nowe opony,
Na zimówkach też był ten problem, mimo że były wyważone. )
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 21:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 22:20   

sprawdź, czy Ci się nie przetarł wąż od wspomagania przy kółku od sprężarki klimatyzacji.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 21:16   

sTERYD napisał/a:
sprawdź, czy Ci się nie przetarł wąż od wspomagania przy kółku od sprężarki klimatyzacji.


Kolego, jak byś z mojego garażu wyszedł . Dzisiaj zaglądałem. i faktycznie się przetarł przewód.
Z jednej strony się wypina ładnie..tylko końca nie mogę znaleźć. bo reszta jest zakuta.

Zrobiłem ze 40 km w takim stanie.. nie wiem czy się pompa nie zatarła..;/ zaawsze coś
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Kwi 07, 2014 23:59   

Tak samo się zdziwiłem jak zadzwoniłem do dra Mariana jak w moim się przetarł ;)

Połącz przewód rurką, (jak trzeba, to możesz dać kawałek węża do chłodniczki za zderzakiem) to jest powrót i tam nie ma ciśnienia. Potem podepnij do sanek, zalej olejem, odpowietrz i słuchaj. Ja jak odpowietrzałem byłem przerażony. Pompa wyła jak zarzynany łoś, ale po 2 minutach ucichło i jest ok.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



  Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 21:20   

sTERYD napisał/a:
Tak samo się zdziwiłem jak zadzwoniłem do dra Mariana jak w moim się przetarł ;)

Połącz przewód rurką, (jak trzeba, to możesz dać kawałek węża do chłodniczki za zderzakiem) to jest powrót i tam nie ma ciśnienia. Potem podepnij do sanek, zalej olejem, odpowietrz i słuchaj. Ja jak odpowietrzałem byłem przerażony. Pompa wyła jak zarzynany łoś, ale po 2 minutach ucichło i jest ok.


heh. Temat opanowany. Przewód wymieniony i zakuty za 15 zł.. widziałem takie wężyki na allegro za około 60 w górę. ;)

Przy okazji chciałem odpowietrzyć troszę "sprzęgło" . skończyło się na pedale przy ziemi.. i trzeba dolać płynu. Już nie mam siły do tego czegoś.
Wogóle ta końcówka do odpowietrzania od wysprzęglika ma być luźna? bo u mnie jest.. jak za nią łapię to ma duże luzy. ogólnie dolewka płynu styka na 500 km. żal.
sorry za ott
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Kwi 08, 2014 23:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 21:22   

ja się chętnie zamienię, jak masz jedynie problem z pompką :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 21:28   

rafalmis1 napisał/a:
ja się chętnie zamienię, jak masz jedynie problem z pompką :P


Pompka ma kolego 2 miesiące aktywnego życia... więc to raczej nie pompka tylko podejrzewam ulot w wysprzęgliku.. ale jeszcze sobie wmawiam że może nie..

w sumie części tanie.. ale tu kupa.. tu sraczka i się zbiera... a w czym ty masz problem u siebie w aucie?
Ostatnio zainwestowałem w koła z hankookami ale widzę że to studzienka bez denka ... heh
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Kwi 08, 2014 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 21:48   

ja mam problem hmmm nie wiem sam, ze sobą :mrgreen: już takie opinie słyszałem i już tyle razy powtarzam, że w to uwierzyłem :mrgreen:
ogólnie u mnie już wychodzę na prostą już nawet jestem na prostej, tylko do mety nie dotarłem, bo samochód kupiłem prawie dwa lata temu za 15 tyś. a do dzisiaj włożyłem w niego 22 tyś. :o a ponad połowa to na naprawy. Jak widzisz, chyba problem jest jednak ze mną a nie z samochodem :mrgreen:

pamiętaj w życiu trzeba do wszystkiego z dystansem podchodzić i jak się coś robi to na tyle ile jest się w stanie w danej chwili :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
lagi 



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 51



Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 22:27   

rafalmis1 napisał/a:
ja mam problem hmmm nie wiem sam, ze sobą :mrgreen: już takie opinie słyszałem i już tyle razy powtarzam, że w to uwierzyłem :mrgreen:
ogólnie u mnie już wychodzę na prostą już nawet jestem na prostej, tylko do mety nie dotarłem, bo samochód kupiłem prawie dwa lata temu za 15 tyś. a do dzisiaj włożyłem w niego 22 tyś. :o a ponad połowa to na naprawy. Jak widzisz, chyba problem jest jednak ze mną a nie z samochodem :mrgreen:

pamiętaj w życiu trzeba do wszystkiego z dystansem podchodzić i jak się coś robi to na tyle ile jest się w stanie w danej chwili :wink:


Trochę trafiłeś na minę.. Ja swoim zrobiłem 20 000km.. i powiem że to auto jest dla mnie jak "ruski traktor." spoko.. ma moc.. robotę robi.. ale się !@!$#.. mój wujek kupił ruski bo części tanie. .... gdzie tu logika/
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10919
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Kwi 08, 2014 23:26   

lagi, Spróbuj mimo wszystko zachować kulturalny język.

_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Lis 18, 2010 02:43
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 75 1.8] POMOCY "NOWY" - znika płyn z chłodn
smut_89 Rover serii 75, MG ZT 9 Pią Paź 04, 2013 21:57
apples
Brak nowych postów [R75] - "skrzypi" przy ruszaniu, drga powyżej 150k
R75 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Paź 24, 2014 19:25
R75
Brak nowych postów [R75] Silnik przerywa (kontrolka "motor failed")
riki Rover serii 75, MG ZT 11 Nie Lut 28, 2010 19:11
Rowan
Brak nowych postów [Rover 75] Auto "dławi się" przy przyspieszaniu
DeWolf Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Kwi 27, 2016 02:56
DeWolf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink