Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 09:15 [214si] Sapie po wymianie rozrządu
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam!
Jak w temacie. Wszystko ustawione na cacy. Auto jakby paliło na 3,5 gara. Problemem jest tylko to, że jakiś imbecyl, jak zrobił rozrząd to źle dokręcił koło pasowe i na zębatce od wału korbowego wyrobił się luz na pół zęba. Nie wiem jak to teraz zrobić.
Próbuje jeszcze starej metody z drutem (sprawdzenie położenia tłoków)
Jak ktoś ma pomysły dlaczego to proszę od odpowiedź.
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 13, 2014 09:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Skasowałem luz na wale i dalej to samo. A muszę mieć do jutra auto na chodzie.
Na wolnych sapie, a jak dodam gazu to się robi już lepiej. Raz udało się, że było idealnie ale bez dokręcenia koła pasowego. Z kołem już nie tak. Nie wiem o co chodzi.
Może pomoże ustawienie zapłonu. Sprawdzę jeszcze teraz: zrobię obrót na znaki i sprawdzę położenie 3 i 4 tłoka.
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2014 13:10 ]
4 świeca non stop morka. Winy zapłonu nie ma, bo zamieniałem świece i za każdym razem jest mokra na czwartym, jaka by nie była, a reszta suche.
Pasek nie pasuje o pół zęba na koła rozrządu. Czego to wina.
[ Dodano: Nie Kwi 13, 2014 19:07 ]
Niemożliwe, że pogiąłem zawory, bo nie przekręciłbym wałem pełnego cyklu. Auto cały czas wali kompresja w kolektor ssący mimo poprawnego ustawienia na znaki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum