Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam Otóż posiadam Honde civic 2.0 TDI 1998 , Początkowo miałem problemy z uszczelką pod głowica lecz problem rozwiązałem u mechanika co kosztowało mnie sporo pieniązków , zrobiłem rozrząd wymieniłem filtry lecz nadal po dłuższej jezdzie plyn ten nie tak jak wczesniej ale ubywa . Dodam żę termostat został wymieniony oraz czujnik , po przejechaniu np 50 do 100 km wszystkie wiatraki chłodzące chodzą na max tak jakby auto było conajmniej w 30 stopniowym upale . Czy ktoś pomoże , błagam o wskazówki .
Nie jestem pewny co do modelu R45 czy ktoś może mnie uswiadomic ?
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Kwi 16, 2014 14:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 14, 2014 12:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pompa wody wymieniona wraz z rozrządem , jeszcze nie spr tego korka i wezyka jutro sprawdze . auto sie straszliwie grzeje przez co wlanczaja sie oba wiatraki na maksa jak by chlodnica conajmniej nie domagała sam nie wiem . dzieje sie tak po przejechaniu 20 km wiec nie wydaje mi się że tak powinno byc.
Dodam że wskazówka temperatury jest w połowie czyli teperature pokazuje dobrą .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum